ریمستر دو بازی‌ کلاسیک Aladdin و The Lion King معرفی شد

به‌زودی قرار است ریمستر دو بازی‌ محبوب و کلاسیک Aladdin و The Lion King برای کنسول‌های نسل حاضر منتشر شود. این دوعنوان خاطره انگیز برای اولین بار در دهۀ نود میلادی برای کنسول سگا جنسیس منتشر شدند.

استودیوی Digital Eclipse و شرکت Nighthawk Interactive به ترتیب سازنده و ناشر این مجموعه اعلام کرده‌اند که ریمستر دو بازی‌ قدیمی و کلاسیک Aladdin و The Lion King در پاییز امسال با قیمت 29.99 دلار عرضه خواهد شد. این مجموعه شامل نسخه‌های Sega Genesis ، Game Boy و Super Game Boy بازی Aladdin و نسخۀ کنسول SNES بازی The Lion King است و طبق اطلاعات اندکی که در این‌باره منتشر شده است گویا گیمر می‌تواند بین رزولوشن اصلی بازی و 1080p یکی را انتخاب کند. همچنین درجۀ سختی به بازیها اضافه شده است و مشکلات دوربین و باگ‌های مختلف هم رفع شده‌اند. موسیقی‌ نسخه اصلی بازی‌ها نیز در این ریمستر گنجانده شده است و از ویژگی جدید دیگر می‌توان به قابلیت ذخیره کردن در قسمت‌های مختلف بازی اشاره کرد. سازندگان در این مجموعه قول مسائل جدید و شگفت انگیزی را داده‌اند.

پیش‌فروش ریمستر مجموعه بازی‌های علاءالدین و شیرشاه در فروشگاه گیم‌استاپ شروع شده است و در پاییز امسال به‌صورت رسمی برای پلتفرم‌های PC ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل