سورپرایزهای David Cage و Quantic Dream برای سال 2020

David Cage (دیوید کیج) بنیان گذار Quantic Dream با انتشار توییتی بیان داشت که سال 2020 ، سال بزرگی برای این استودیو خواهد بود.

درسته دیر کردم…. اما خواستم سال نو رو بهتون تبریک بگم. و در سال 2020 براتون آرزوی بهترین هارو دارم. 2019، سال شگفت انگیزی برای استودیو بود. و 2020 هیجان انگیزتر هم خواهد شد! ما سوپرایزهای زیادی برای طرفدارامون خواهیم داشت. پس با ما همراه باشید!

استودیو Quantic Dream در سال 2019  به جز پورت بازی Detroit: Become Human برای PC که پیش تر به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شده بود ، بازی جدیدی عرضه نکرد.

نسخه PC بازی Detroit: Become Human هیچ محتوای جدیدی به این عنوان اضافه نکرد. اما اجازه داد تا PC گیمرها چیز هایی را در این بازی تجربه کنند که تا پیش از این برایشان مقدور نبوده است. به گفته یکی از منتقدین صنعت:

“داستانی تعاملی که قادر است پاکی، صداقت و احساسات گوناگون بازیبازهایش را برانگیزد. بدون حقه های کم ارزش و لحظات برنامه ریزی شده احساسی، که در بازیهای قبلی این استودیو شاهدش بودیم”

دو بازی دیگر Quantic Dream هم برای PC پورت شدند. Heavy Rain که یکی از عناوین تحسین شده نسل پیش بود و Beyond: Two Souls که نتوانست نظر مثبت منتقدین و بازیبازها را به خود جلب کند.

دیوید کیج سال گذشته در مصاحبه ای بیان داشت که از این به بعد تمام بازیهای ساخت استودیو Quantic Dream برخلاف گذشته که به صورت انحصاری برای پلتفرم های سونی منتشر می شدند، از روز نخست برای تمام پلتفرم ها در دسترس خواهند بود.

با این وجود ما میتوانیم این انتظار را داشته باشیم که عنوان بعدی این استودیو که احتمالا در سال 2020 منتشر خواهد شد، مولتی پلتفرم خواهد بود.

البته دیوید کیج و Quantic Dream هیچ اشاره ای به انتشار یک بازی جدید نکردند. اما از آنجایی که حدودا بیش از دو سال از آخرین ساخته این استودیو یعنی Detroit: Become Human می گذرد، پس بعید است که ما شاهد DLC مربوط به این عنوان باشیم. در این صورت میتوان نتیجه گرفت که به احتمال بسیار قوی سورپرایز کیج یعنی معرفی یک بازی در سال جاری.

جدا از معرفی یک عنوان جدید (IP) این سورپرایز میتواند ادامه ای بر دو بازی موفق این استودیو، Heavy Rain یا Detroit: Become Human باشد. از طرفی با توجه به تغییر سیاست های کیج و Quantic Dream مبنی بر انتشار بازی ها به صورت مولتی پلتفرم، این احتمال هم وجود دارد که به زودی عناوین گذشته این استودیو برای پلتفرم های Xbox One یا Switch پورت شوند.

ما می توانیم تمام روز را به حدس و گمان های مختلف بپردازیم. اما چیزی که کاملا مشهود است، طرفداران بازی های داستان محور سال هیجان انگیزی را پیش رو خواهند داشت.

خروج از نسخه موبایل