Quantic Dream و فرستادن کتابی با صفحات سفید در مورد Beyond: Two Souls به سایت ها

Quantic Dream به تازگی یک کتاب از بازی خود یعنی Beyond: Two Souls را برای سایت Game Informer فرستاده که به نظر قصد دست انداختن این سایت را داشته است. در صفحه اول کتاب متنی نوشته شده اما باقی صفحات کاملا خالی است. شاید این بدان معناست که Beyond: Two Souls حرف های زیادی برای گفتن دارد!
 

همان طور که مشاهده می‌کنید در صفحه اول نوشته شده است "یک فیلم به طور معمول 100 صفحه دارد. اما وقتی 2000 صفحه داشته باشیم، این دیگر یک فیلم معمولی نیست." نا مفهوم تر از این جمله، این است که Beyond: Two Souls اصلا فیلم نیست و یک بازی است.
با یک حساب ساده می‌بینیم که این کتاب 2000 صفحه دارد (البته سایت EI این صفحات را نشمرده و این رقم چیزی است که در صفحه اول اعلام شده) و اگر این کتاب برای حداقل 50 نفر نیز فرستاده شده باشد، می‌توان تخمین زد که 100000 برگه کاغذ استفاده شده که از خیلی از فیلم ها نیز بیشتر است. بر اساس آمار، یک درخت کاملا بالغ صنوبر می‌تواند 80000 برگه کاغذ تولید کند؛ اما حال این درخت ها نابود شده اند تا برای یک کار بیهوده و بی معنی و به خاطر یک دختر در Beyond: Two Souls استفاده شوند.

همچنین به همراه این کتاب یک عدد DVD بود که یک دقیقه از نمایش Beyond در Tribeca Film Festival را نشان می‌دهد و یک ساعت و 30 دقیقه دیگر یک صفحه سیاه و بدون صدا را شامل می‌شود. حدس می‌زنیم که حال Quantic Dream از این کار مسخره و هدر دادن منابع طبیعی، بسیار خوشنود بوده و احساس رضایت می‌کند!!! البته شاید هم پیامی پشت این کار باشد.

منبع

خروج از نسخه موبایل