گیم‌پلی اولین بازی کنسول PS5 یعنی عنوان GODFALL نمایش داده شد

به تازگی گیم‌پلی اولین بازی کنسول «پلی استیشن 5» یعنی عنوان GODFALL نمایش داده شده است.

برای مشاهدۀ گیم‌پلی بازی GODFALL به این صفحه مراجعه کنید.

تریلر منتشر شده زمان کوتاهی از گیم‌پلی بازی را نمایش می‌دهد؛ اما در همین تریلر کوتاه آنچه که از گرافیک نسل بعد انتظار داریم نمایش داده می‌شود. در این تریلر شاهد برخی از جلوه‌های گرافیکی ویژه‌ هستیم که قطعاً بهتر از رونمایی از آرم کنسول «پلی استیشن 5» است. عنوان GODFALL سال گذشته بعنوان اولین بازی در دست توسعه برای کنسول «پلی استیشن 5» معرفی شد. این عنوان برای کامپیوتر نیز منتشر می‌شود و توسط استودیوی Counterplay Games در دست توسعه قرار دارد.

ناشر این عنوان استودیوی Gearbox Software است که ساخت بازی محبوب Borderlands را در کارنامۀ خود دارد. این برای اولین بار است که گیم‌پلی عنوان GODFALL به نمایش درآمده است و حالا تصویر بهتری از این عنوان اکشن نقش‌آفرینی (action role-playing) بدست آورده‌ایم. بازی GODFALL اولین بازی کنسول PS5 است که بصورت رسمی معرفی شده است. با توجه به سبک نقش‌آفرینی بازی و بزرگ بودن عناوین نسل بعد ، مطمعناً تا عرضۀ این عنوان مدت زمان زیادی باقی مانده است؛ هر چند این امر به توانایی استودیوی Counterplay Games بستگی دارد که با چه سرعتی در حال توسعۀ این عنوان است.

ناگفته نماند که تریلر منتشر شده بصورت رسمی توسط تیم سازنده منتشر نشده است بلکه توسط یک کاربر در سایت Reddit به اشتراک گذاشته شده است که گویا در حال حاضر حساب کاربری این کاربر حذف شده است.

خروج از نسخه موبایل