سازندگان: پلی استیشن 5 می‌تواند بازی‌ها را به‌صورت 60/4K فریم اجرا کند

علی‌رغم اینکه در چند وقت اخیر شایعاتی در مورد به مشکل خوردن PlayStation 5 در اجرای بازی‌های 4K به‌گوش می‌رسید، سازندگان بازی Quantum Error اعلام کرده‌اند که این عنوان بر روی کنسول نسل بعدی سونی به‌صورت 4K واقعی اجرا می‌شود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

مدتی پیش یکی از اینسایدرهای شناخته‌شده به‌نام Dusk Golem شایعاتی را مطرح کرده بود که به ناتوانی PlayStation 5 در اجرای برخی بازی‌ها به‌صورت 4K اشاره داشت. او مدعی شده بود که توسعه‌دهندگان Resident Evil Village و چند بازی دیگر برای رسیدن به زرولوشن 4K واقعی بر روی PS5 به مشکل خورده‌اند، اما آن‌ها بر روی Xbox Series X این مشکل را ندارند و بنابراین کاربران PS5 بازی‌های زیادی را در حالت “4K تقلبی” (آپ اسکیل شده) خواهند دید.

پس از آن، بحث‌های زیادی در خصوص صحت و یا عدم صحت ادعاهای Dusk Golem شکل گرفت. حال سازندگان بازی کوانتوم ارور یعنی استودیو Teamkill Media در پاسخ به کاربری در خصوص این موضوع صحبت کرده و نوشته: “Quantum Error در حال حاضر بدون بهینه‌سازی به‌صورت 4K و 65-70 فریم اجرا می‌شود. ما به هدف خود که اجرا شدن به‌صورت 4K و 60 فریم است خواهیم رسید.”

ببا اینکه هنوز تاریخ انتشار دقیق بازی Quantum Error مشخص نیست، اما سازندگان اعلام کرده‌اند که زمان عرضه بازی احتمالا در سال 2021 خواهد بود. پلتفرم‌های مقصد این بازی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 هستند. استودیو Teamkill Media وعده داده که در طی دو هفته آینده یک نمایش طولانی را از عنوان در دست ساخت خود ارائه خواهد داد.

خروج از نسخه موبایل