نسخۀ جدیدی از بازی رزیدنت اویل در نمایشگاه TGS 2019 معرفی می‌شود

شرکت کپکام (Capcom) در حال آماده شدن است تا نسخۀ جدیدی را از بازی رزیدنت اویل معرفی کند.

شرکت ژاپنی کپکام (Capcom) به‌تازگی سایت جدیدی را در ارتباط با پروژۀ جدید خود یعنی Project Resistance ایجاد کرده است. اما نکتۀ قابل توجهی که این پروژه را با مجموعۀ رزیدنت اویل مرتبط میکند؛ قرمز بودن دو کلمۀ RE در نام این پروژه است. این موضوع باعث شده تا طرفداران گمان کنند که Project Resistance نسخۀ جدیدی از بازی رزیدنت اویل است. شرکت کپکام اعلام کرده است که در تاریخ دوشنبه 18 شهریور ساعت ۱۹:۳۰ (چند روز مانده به شروع نمایشگاه TGS 2019) یک تریلر از این پروژۀ منتشر خواهد کرد که با توجه به خبری که در سایت VG247 منتشر شده است گویا این تریلر به نسخۀ بعدی عنوان Resident Evil مربوط می‌شود.

با توجه به اطلاعاتی که در سایت پروژۀ مذکور ثبت شده است؛ نسخۀ جدید بازی Resident Evil بصورت مشخص برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و رایانه‌های شخصی (ازطریق Steam) عرضه خواهد شد. همچنین این بازی در نمایشگاه TGS 2019 (تاریخ برگزاری: پنج شنبه، ۲۱ شهریور الی یکشنبه، ۲۴ شهریور) نمایش مفصلی خواهد داشت و شرکت کنندگان می‌توانند آن را تجربه کنند.

در نمایشگاه Tokio Game Show امسال و در غرفهٔ  تیم Project Resistance اخبار بیشتری از نسخهٔ جدید بازی رزیدنت اویل منتشر خواهد شد. برای اطلاع از این اخبار در روزهای آینده با بازی‌سنتر همراه باشید.

خروج از نسخه موبایل