بازی Project CARS 3 معرفی شد

استودیو Slightly Mad ساعتی قبل بازی Project CARS 3 را معرفی کرد. این عنوان به صورت غیر منتظره توسط سازندگان سری معرفی شد.

سری پروجکت کارز به لطف شبیه‌سازی دقیق مسابقات اتومبیل‌رانی و توجه به جزئیات فراوان اتومبیل‌ها معروف شده‌است. اما حالا سازندگان این سری قصد دارند تا به وسیله شماره سوم یک بخش کرییر سند باکس گونه را برای آن در نظر بگیرند تا سری را وارد فاز جدیدی کند.

پت موریش کارگردان شماره سوم بازی در این خصوص گفته‌است که به لطف بخش کرییر شماره سوم حال فضای مناسبی ایجاده شده تا افراد بیشتری بتوانند این عنوان را تجربه کنند. شماره سوم پروجکت کارز در کنار بخش کرییر، دارای مسابقات و اتومبیل در کلاس‌های مختلف در کنار آب و هوا و گردش شب و روز به صورت پویا خواهد بود.

به لطف بخش کرییر بازی، این بار بازیکنان با پیشروی در این بخش تجربه کسب خواهند کرد و به وسیله آن مسابقات و اتومبیل‌های بیشتر در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت. از دیگر بخش‌ها می‌توان به مسابقات روزانه، هفتگی و ماهیانه اشاره کرد که در آن بازیکنان در بخش چند نفره بازی به رقابت با یک‌دیگر می‌پردازند.

شماره سوم پروجکت کارز در تابستان امسال برای رایانه های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد. استودیو Slightly Mad در کنار این عنوان، بازی Fast & Furious Crossroads را هم در تابستان امسال منتشر خواهد کرد.

خروج از نسخه موبایل