بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake مجددا تاخیر خورد

یوبیسافت بدون اعلام تاریخ عرضه جدید، اعلام کرده که زمان انتشار بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake تا تاریخ دیگری به تعویق افتاده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

پس از معرفی Prince of Persia: The Sands of Time Remake در سپتامبر سال گذشته، این عنوان ابتدا قرار بود تا در ژانویه 2021 وارد بازار شود. اما مدت کمی قبل از رسیدن به این تاریخ، شرکت Ubisoft زمان عرضه را به 18 مارچ 2021 تغییر داد. حال که حدود یک ماه و نیم با این تاریخ فاصله داریم، بازی مجددا با یک تأخیر دیگر مواجه شده است.

این خبر با انتشار پستی در توئیتر رسمی بازی اعلام شد. همان‌طور که گفته شد، اینبار سازندگان تاریخ جدیدی را برای عرضه بازی اعلام نکردند و تنها گفتند که بازی در تاریخ دیگری منتشر می‌شود.

یوبیسافت در بخشی از توئیت منتشر شده گفت: ” این زمان اضافه برای توسعه به تیم‌های ما این امکان را می‌دهد تا ریمیکی را تحویل دهند که در حین تازه بودن، به نسخه اوریجینال وفادار بماند.”

با توجه به اینکه پس از معرفی بازی نسبت به جنبه‌های بصری و تکنیکی آن انتقادات شدیدی وارد شد، شاید تأخیر مجدد Prince of Persia: The Sands of Time Remake چندان دور از ذهن به‌نظر نرسد. همچنین نباید فراموش کرد که ما هنوز در دوره همه‌گیری هستیم و به همین دلیل عناوین بزرگ و کوچک زیادی طی ماهیان اخیر در صنعت بازی‌های ویدئویی تأخیر خورده‌اند.

ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time در تاریخ نامشخصی برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. شایعاتی در خصوص عرضه بازی برای نینتندو سوئیچ نیز وجود دارند اما یوبیسافت تاکنون به‌طور رسمی این موضوع را تأیید و یا تکذیب نکرده است.

خروج از نسخه موبایل