ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time تأخیر خورد

یوبیسافت اعلام کرد که پس از تأخیر به‌وجود آمده، نسخه ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time حدود دو ماه دیرتر از تاریخ قبلی عرضه خواهد شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

پس از شایعات فراوان، چند ماه پیش شرکت Ubisoft بازسازی این بازی خاطره‌انگیز را در یوبی فوروارد معرفی کرده بود. بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake ابتدا قرار بود تا در ژانویه 2021 عرضه شود، اما حالا تاریخ عرضه تا 18 مارچ 2020 (6 اسفند) به تعویق افتاده است.

یوبیسافت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: “ما هیجان‌زده‌ایم تا داستان Prince و Farah در قرن یازده شگفت‌انگیز ایران را بازگو کنیم و این بازی را به‌ دست شما برسانیم. اما 2020 سالی بی‌مانند بوده است. امروز باید به اطلاع شما برسانیم که برای به‌پایان رساندن ساخت بازی، به زمان بیشتری نیاز داریم، بنابراین زمان عرضه Prince of Persia: The Sands of Time Remak تا 18 مارچ 2021 به تعویق افتاده. ما معتقدیم این تصمیم برای اطمینان حاصل کردن از اینکه عنوانی را ارائه دهیم که شما دوست داشته باشید، تصمیم درستی است.”

چنین تأخیر نه‌چندان بزرگی در شرایط فعلی جهان زیاد هم غیر معمول به‌نظر نمی‌رسد، به‌خصوص پس از واکنش‌های منفی که سازندگان نسبت به بعد فنی بازی دریافت کردند. در هر صورت، Prince of Persia: The Sands of Time عنوانی بود که افراد زیادی را عاشق این سری کرد و برای طرفداران جایگاه ویژه‌ای دارد.

بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remak در تاریخ 18 مارچ 2021 و با قیمت 40 دلار برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل