Price: با پیچیده شدن بازی ها RAM کنسول های جدید کافی نخواهد بود

کنسول های نسل هشتم دو شرکت مایکروسافت و سونی از حافظه بسیار بالایی برخوردار هستند که نسبت به گذشته تغییر بزرگی به خود دیده است. سازندگان در گذشته هنگام کار با کنسول های قدیمی با مشکلات محدودیت RAM همیشه دست و پنجه نرم می کرده اند. آقای Dennis Price به عنوان کارگردان هنری Murdered Soul Suspect معتقند که با پیچیده شدن بازی ها، سازندگان باز هم همین مشکل را خواهند داشت. ایشان در توضیحات خود به GamingBolt گفته اند: "من به مدت 15 سال است که کارهای گرافیکی برای تولیدی ها انجام می دهم و شاهد افزایش حافظه های سخت افزاری به مرور زمان بوده ام. تکنولوژی های بسیار زیادی وجود دارد (شناخته شده و نشده) که به خاطر محدودیت های سخت افزاری امکان بهره برداری از آنها وجود ندارد. هنگامی که موانع کنار زده شوند، این خلاء سریعا پر می شود. در یک کلام، بله با کمبود حافظه مواجه خواهیم شد."

با تمام این توضیحات جالب خواهد بود که سازندگان چگونه از میزان RAM موجود در کنسول های جدید (5GB قابل استفاده در Xbox One و طبق گزارشات 4.5GB تا 5.5GB هم برای PS4) استفاده خواهند کرد. این مقدار حتی از RAM موجود در PC های متوسط هم فراتر است و در آینده سازندگان با API و ابزارهای بهتر می توانند بیش از پیش حافظه را به کار بگیرند. Murdered Soul Suspect در ماه ژوئن برای PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox 360, Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

منبع

خروج از نسخه موبایل