پلی‌استیشن پس از واکنش‌ بازیکنان Helldivers 2 در Steam تغییر استراتژی داد و وصل شدن اجباری به حساب PSN را حذف کرد

پلی استیشن برای اینکه بازیکنان Helldivers 2 در Steam بازی کنند، آنها را ملزم میکرد که به حساب شبکه PlayStation وصل شوند. اما با واکنش منفی کاربران این استراتژی خود را تغییر داد. این نیاز در زمان عرضه اولیه بازی وجود داشت، اما پس از موفقیت بازی و هجوم کاربران برای تجربه‌ی بازی، که منجر به مشکلات فنی شدید شد، به طور موقت حذف شد.

هفته گذشته سونی اعلام کرد که این الزام در تاریخ 30 می باز خواهد گشت و همه بازیکنان باید تا 4 ژوئن حساب Steam خود را به حساب PlayStation Network خود متصل کنند. این خبر با واکنش شدید بازیکنان روبرو شد و بازی در کمتر از 48 ساعت با بیش از 100000 نقد منفی در استیم مواجه شد. همچنین به دلیل دسترسی نداشتن بیش از 150 کشور به شبکه پلی استیشن، این وضعیت وخیم‌تر شد.

با این حال، در توییت جدیدی که توسط حساب رسمی پلی‌استیشن در شبکه‌ی اجتماعی X منتشر شده است، این شرکت خطای خود را تایید کرده و گفته است که این استراتژی خود را تغییر داده است. در این پست نوشته شده است: طرفداران Helldivers، ما نظرات شما را در مورد اتصال حساب Helldivers 2 شنیدیم. به‌روزرسانی 6 می که از تاریخ 30 می برای بازیکنان جدید و بازیکنان فعلی که ملزم میکرد حساب کاربری استیم و شبکه پلی‌استیشن را متصل کند، لغو شد. بازخورد بازیکنان PC برای ما بسیار ارزشمند است. باز هم از حمایت مداوم شما از Helldivers 2 متشکریم و شما را در جریان برنامه‌های آینده قرار خواهیم داد.

مدیر عامل استودیو Arrowhead آقای Johan Pilestedt، توسعه دهنده Helldivers 2،در شبکه‌ی اجتماعی X نوشت: اول، من تحت تاثیر قدرت اراده انجمن Helldivers 2 و توانایی شما برای همکاری هستم. ثانیا می‌خواهم از شرکا و دوستانمان در پلی‌استیشن برای تصمیم‌گیری سریع و مؤثر تشکر کنم. ما با هم می‌خواهیم استاندارد جدیدی را برای اینکه بازی لایو سرویس چیست و چگونه توسعه‌دهندگان و جامعه می‌توانند از یکدیگر برای ایجاد بهترین تجربه‌های بازی حمایت کنند، ایجاد کنیم.

به نظر می رسد این تغییر در حال حاضر بر روی Steam تأثیر گذاشته است. در حالی که نظرات کاربران در روز جمعه 95٪ منفی، شنبه 96٪ منفی و یکشنبه 98٪ منفی بود، نظرات امروز بسیار متعادل‌تر شده است، از 28000 بررسی ارسال شده امروز، تنها 52٪ منفی هستند.

 

خروج از نسخه موبایل