10 بازی جدید برای کاربران PlayStation رایگان خواهند شد

شرکت Sony در جدیدترین برنامه Play at Home خود اعلام کرده 10 بازی مختلف از جمله نسخه کامل بازی Horizon Zero Dawn را برای کاربران PlayStation رایگان خواهد کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

در حالی که کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 همچنان تا پایان ماه مارچ (11 فروردین 1400) فرصت دانلود کردن بازی Ratchet & Clank را دارند، سونی از بازی‌های جدیدی که قرار است به‌طور رایگان در دسترس قرار بگیرند رونمایی کرده است. مجموعه جدیدی از بازی‌ها معرفی شده‌اند که از تاریخ 25 مارچ تا 22 آپریل (5 فروردین تا 2 اردیبهشت) رایگان خواهند بود. در ادامه می‌توانید لیست این بازی‌ها را مشاهده کنید:

بازی‌های VR:

علاوه بر این بازی‌ها، عنوان Horizon Zero Dawn Complete Edition نیز از تاریخ 19 آپریل تا 14 می (30 فروردین تا 24 اردیبهشت) رایگان خواهد شد. همانند ماه‌های گذشته، با اضافه کردن این عناوین به حساب خود می‌توانید آن‌ها را برای همیشه در حساب خود نگه دارید و به تجربه آن‌ها بپردازید.

سونی همچنین اعلام کرده که طی همکاری با Funimation، کاربران جدید می‌توانند به‌طور رایگان از تاریخ 25 مارچ تا 22 آپریل به اشتراک 90 روزه این سرویس استریمینگ انیمه دسترسی داشته باشند. این سرویس اشتراکی انیمه‌های مطرحی مانند Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba و Attack on Titan را در بر دارد.

خروج از نسخه موبایل