نتیجه یک تحقیق: فن های پلی استیشن وفادار تر هستند

فن های پلی استیشن وفادار تر هستند

جنگ کنسول ها، حالا حالا ها جایی نخواهد رفت، مخصوصا با معرفی کنسول های جدید سونی و مایکروسافت در پایان امسال. فروم ها توسط فن های دل داده یک پلتفرم یا دیگری، به آتش کشیده می شوند و برای کنسول مورد علاقه خود، تا سرحد مرگ می جنگند.

ولی کدام فن ها وفادار تر هستند؟ اگر شما از طرفداران پلی استیشن هستید، آیا به پلتفرم سونی متعهد ترید، تا یک طرفدار Xbox به کنسول مایکروسافت؟ طبق یک تحقیق درمورد وفاداری به برندها، جواب این سوال، بله است!

این نظر سنجی توسط وب سایت Best Seo Companies با 1008 نفر مشارکت کننده برقرار شد، و بسیاری از انواع برند ها را مورد بررسی قرار دادند، تا ببینند کدام یک از آنها بیشترین فن بیس (fanbase) را دارند.

وقتی به پلتفرم های گیمینگ می رسیم، برند پلی استیشن در صدر جدول به راحتی جا خوش کرده است، با 40.7 درصد از شرکت کنند ها که گفته اند به کنسول های سونی وفادار تر هستند . Xbox با 31 درصد در جای دوم قرار دارد و نینتندو (شاید به طرز تعجب آوری) با 30.4 درصد جای چهارم را دارد.

به ادعای این نظر سنجی، یک سوم (1 از هر 3 نفر) از این شرکت کننده ها، در نظر دارند که کنسول پلی استیشن 5 را بخرند، در حالی که یک چهارم (1 از هر 4 نفر) از آنها به فکر خرید Xbox Series X هستند. هرچند 8 درصد از شرکت کننده ها، گفته اند که نقشه دارند، هر دوی این کنسول ها را خریداری کنند.

خروج از نسخه موبایل