جیم رایان از افزایش قیمت بازی‌های انحصاری پلی استیشن 5 می‌گوید

به‌تازگی آقای جیم رایان در مورد قیمت عناوین PlayStation 5 صحبت‌هایی داشته و این افزایش قیمت را با توجه به کیفیت بالای بازی‌ها توجیه‌پذیر دانسته‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

برخی از کمپانی‌ها با ورود به نسل بعد در کنار خلق تجربه‌های تازه، استاندارد جدیدی را نیز برای قیمت پایه بازی‌ها به‌وجود خواهند آورد. تیک-تو، اکتیویژن، گیرباکس و البته سونی از جمله شرکت‌هایی هستند که از همین حالا تعدادی از عناوین نسل بعدی خود را با قیمت 70 دلار معرفی کرده‌اند. حال مدیر عامل پلی استیشن یعنی جیم رایان، در مصاحبه خود با Naver عنوان کرده که سونی قصد دارد تا “با بهترین بازی‌های انحصاری در بازار، تجربه‌ای تماما نسل بعدی را ارئه دهد.”

“صحبت کردن در مورد بازار کلی بازی‌ها یا کنسول‌های دیگر دشوار است، اما فکر می‌کنم که در زمینه PlayStation 5، ارزش آن واضح است. ما طرفداران سراسر دنیا را با بهترین بازی‌های انحصاری در بازار هیجان‌زده خواهیم کرد و تجربه یک دستگاه نسل بعدی واقعی را ارائه خواهیم داد که آن‌ها را شیفته خود می‌کند.”

نکته قابل توجه این است که سونی اولین کمپانی دارنده کنسول به‌شمار می‌رود که اعلام کرده عناوین فرست پارتی نسل بعدی خود را با قیمت 70 دلار به‌فروش می‌رساند. در سمت دیگر، مایکروسافت هنوز قیمت عناوین نسل بعدی خود را به‌طور رسمی تأیید نکرده‌است.

در هر صورت، فهرست عناوین فرست پارتی یک سال ابتدایی پلی استیشن 5 را بازی‌های بزرگی از جمله Spider-Man Miles Morales، بازسازی Demon’s Souls و Ratchet and Clank: Rift Apart تشکیل می‌دهند. البته باید متذکر شد که تعدادی از عناوین در دست ساخت استودیوهای فرست پارتی سونی مانند Horizon II: Forbidden West و Spider-Man Miles Morales بین نسلی هستند و بر روی PS4 نیز در دسترس خواهند بود.

خروج از نسخه موبایل