استودیو PlatinumGames توسط مایکروسافت خریداری نخواهد شد

رئیس استودیو PlatinumGames به‌تازگی عنوان کرده‌است که این استودیو علاقه‌ای به قرار گرفتن در مجموعه Xbox Game Studios ندارد.

استودیو PlatinumGames

آقای فیل اسپنسر پیش‌تر در مورد سرمایه‌گذاری در بازار ژاپن و جذب استودیوهای ژاپنی صحبت کرده‌بود. یکی از شایعاتی که در این خصوص برای مدت‌ها به گوش می‌رسید، احتمال خرید استودیو PlatinumGames توسط شرکت Microsoft بود. اما به‌نظر می‌رسد فعلا با مسیری که استودیو پلاتینوم گیمز در آن قرار گرفته، خریداری شدن آن‌ها توسط مایکروسافت چندان محتمل نیست.

رئیس استودیو پلاتینوم گیمز یعنی آقای Atsushi Inaba در گفت و گو با VGC در خصوص این موضوع گفت: ” من شایعاتی را مبنی بر خریداری شدن استودیوی ما توسط مایکروسافت خواندم و با خود گفتم مردم در اینترنت عجیب‌ترین چیزهای ممکن را می‌خوانند! چرا که هیچ صحبتی در این خصوص انجام نشده‌است. با اینحال، ما جای مایکروسافت نیستیم و نمی‌دانیم پشت درهای آن‌ها چه اتفاقی افتاده و آیا مایکروسافت قصد انجام اینکار را داشته‌است یا خیر.”

آقای اینابا با اشاره به اهداف این استودیوی ژاپنی در مورد مستقل شدن خود ادامه داد: ما نسبت به مایکروسافت بی‌علاقه نیستیم، اما اگر رابطه ما به گونه‌ای باشد که در مسیر آن‌ها کار کنیم، احساس می‌کنم این مسئله فرصت‌های ما را کاهش می‌دهد و برعکس چیزی است که در حال انجام دادن آن هستیم. ما با هر احتمالی که به محدود شدن آزادی ما منجر شود مخالفیم.”

اینابا در پایان تلاش‌های فیل اسپنسر و مایکروسافت را برای گسترش بازاریابی در ژاپن تحسین کرده و به آن‌ها توصیه کرد که مسیر موفقیت در ژاپن، همیشه با داشتن بهترین سخت‌افزار تضمین نمی‌شود. استودیو پلاتینوم گیمز قصد دارد بازی در دست ساخت خود را که فعلا با نام Project G.G شناخته می‌شود، همانند ریمستر بازی The Wonderful 101 به‌صورت مستقل منتشر کند.

خروج از نسخه موبایل