اسپنسر: قرار بود قیمت ایکس باکس سری ایکس هفته بعد اعلام شود

طبق صحبت‌های آقای فیل اسپنسر، لیک شدن جزئیات مختلف کنسول Xbox Series X باعث شد  تا معرفی قیمت و تاریخ عرضه این کنسول یک هفته زودتر از زمان موعد صورت گیرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

تیم ایکس باکس در حال پشت سر گذاشتن هفته بزرگی است. شرکت Microsoft بالاخره از کنسول شایعه شده Xbox Series S رونمایی و همچنین قیمت و تاریخ عرضه دقیق ایکس باکس سری ایکس را مشخص کرد. اما قبل از اعلام مایکروسافت، این اطلاعات از طریق منابع مختلف فاش شده و بر روی اینترنت قرار گرفته بودند. حال فیل اسپنسر، رئیس برند ایکس باکس با انتشار توئیتی عنوان کرده که معرفی اصلی قرار بود در هفته آینده صورت پذیرد.

او در توئیت خود ضمن تشکر کردن از حمایت و دلگرمی طرفداران گفت: ” دیدن واکنش‌ها عالی است، واقعا بابت نحوه مدیریت معرفی از قبل آماده نشده و ناگهانی توسط تیم مفتخر هستم (قرار بود در هفته آینده باشد اما در هر صورت…).” اسپنسر توئیت خود را با ذکر اینکه بی‌صبرانه منتظر عرضه کنسول‌هاست، به‌اتمام رساند.

برای بسیاری از مشتریان، به‌طور کلی منتشر شدن اطلاعات رسمی زودتر از زمان موعود و مشخص شدن تاریخ عرضه و قیمت کنسول‌های نسل بعدی مایکروسافت اتفاق چندان بدی به‌شمار نمی‌رود. Xbox Series X و Xbox Series S به ترتیب با قیمت 500 و 300 دلار در تاریخ 10 نوامبر وارد بازار خواهند شد.

خروج از نسخه موبایل