اسپنسر از تجربه خود با بازی Elden Ring می‌گوید

به‌تازگی آقای فیل اسپنسر در مصاحبه با گیم اسپات، صحبت‌هایی در مورد تجربه خود از بازی Elden Ring داشته است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

از معرفی عنوان Elden Ring بیش از 500 روز می‌گذرد و طرفداران بجز تریلر معرفی اولیه، تاکنون هیچ اطلاعات رسمی قابل توجهی را دریافت نکرده‌اند. با اینحال، آقای فیل اسپنسر اخیرا عنوان کرده که موفق شده تا الدن رینگ را تجربه کند و بخش‌هایی از آن را ببیند.

هنگامی که در این مصاحبه صحبت‌هایی از پیشرفت‌های مایکروسافت و ایکس باکس در کشور ژاپن مطرح شد، اسپنسر به معرفی بازی‌هایی مانند Elden Ring در کنفرانس E3 سال گذشته مایکروسافت اشاره کرد. همین موضوع باعث شد که Tamoor Hussain (از گیم اسپات) از اسپنسر بپرسد که چه مقدار از این عنوان را دیده که با پاسخ جالبی مواجه شد.

اسپنسر در پاسخ عنوان کرد که او ‌مقدار قابل توجهی از بازی را دیده و تجربه کرده است. او در صحبت‌های خود گفت: “به‌عنوان کسی که تمام بازی‌های میازاکی در طی حداقل یک دهه اخیر را تجربه کرده، این مشخصا جاه‌طلباته‌ترین بازی اوست.” اسپنسر در ادامه گفت که با دیدن برخی از مکانیزم‌های گیمپلی،  ستینگ داستانی و همکاری استودیو From Software با جرج آر. آر. مارتین در زمینه داستان بازی، شیفته آن شده است.

البته که اسپنسر در این مصاحبه ذکر کرد نمی‌تواند زیاد در مورد Elden Ring صحبت کند. در حال حاضر، عنوان Elden Ring برای عرضه در تاریخ نامشخصی بر روی کنسول‌های نسل هشتمی و PC تأیید شده است.

خروج از نسخه موبایل