فیل اسپنسر هنوز نمی تواند در مورد قرارداد Bethesda به‌طور شفاف صحبت کند

طبق گفته‌های اخیر آقای فیل اسپنسر، در حال حاضر او نمی‌تواند به‌طور کاملا شفاف در مورد جزئیات خرید زنیمکس و Bethesda صحبت کند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

پس از اینکه شرکت Microsoft خبر خرید زنیمکس مدیا را اعلام کرد، صدها سوال مختلف برای افراد در سراسر دنیا به‌وجود آمد. آیا مایکروسافت تک تک بازی‌های شرکت Bethesda را انحصاری می‌کند؟ مجموعه کامل عناوین Bethesda در چه زمانی به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شود؟ ایکس باکس و مایکروسافت تاکنون جواب قطعی را برای اینگونه سوالات ارائه نداده‌اند و حال اسپنسر دلایل آن را در مصاحبه با GameReactor توضیح داده است.

“ما انتظار داریم که در اوایل 2021 قرارداد نهایی شود. این را می‌گویم چرا که می‌خواهم مردم بدانند، من در حال برگزاری نشست با تاد هاوارد و رابرت التمن و برنامه‌ریزی آینده با آن‌ها نیستم. چون در حال حاضر اجازه ندارم که اینکار را انجام دهم. اینکار غیر قانونی خواهد بود.” او در ادامه در مورد سوالات به‌وجود آمده گفت: ” این روزها سوالات زیادی را دریافت میکنم: آیا این بازی انحصاری است؟ آیا آن بازی انحصاری است؟ و در حال حاضر، کار من در مورد زنیمکس این نیست. کار من این نیست که سهام آن‌ها را نگاه بی‌اندازم و اینکه چه اتفاقی می‌افتد را دیکته کنم.”

اسپنسر تأکید می‌کند که مایکروسافت هنوز زنیمکس را به‌طور کامل خریداری نکرده، اما مراحل خرید آن به‌خوبی پیش می‌رود و در سال آینده به‌پایان می‌رسد. او به‌طور کلی عنوان کرد که می‌خواهد “این استودیوهای شگفت‌انگیز بهترین بازی‌های خود را تاکنون بسازند.” اسپنسر می‌گوید که در خلق این عنوانین از آن‌ها حمایت می‌کند.

مطمئنا با گذر زمان و نهایی شدن قرارداد طرفداران نیز جزئیات بیشتری را دریافت خواهند کرد. با توجه به نزدیک بودن به عرضه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، می‌توان آینده روشنی را مقابل هر دو شرکت مایکروسافت و Bethesda دید.

خروج از نسخه موبایل