پچ جدید نسخه PC بازی Nioh 2 آیکون کلیدهای موس و کیبورد را اضافه می‌کند

به‌تازگی کاربران نسخه PC بازی Nioh 2 آپدیت جدیدی را دریافت کرده‌اند که مشکلات مختلفی را حل می‌کند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

با آپدیت 1.27، کاربران رایانه‌های شخصی بازی Nioh 2 Complete Edition بالاخره می‌توانند آیکون کلیدهای مربوط به موس و کیبورد را در بازی ببینند. برای پدیدار کردن این آیکون‌ها، تنها لازم است تا از بخش تنظیمات Control Icons را فعال کنید. علاوه بر آن، عملکرد فریم ریت نیز بهبودهایی داشته یافته که می‌توانید آن را از بخش Effect Quality تنظیم کنید.

برخی از کاربران رایانه‌های شخصی هنگام استفاده از حرکت Burst Counter در مقابل تعدادی از دشمنان در حالت 120 فریم دچار مشکل می‌شدند. آپدیت جدید این مشکل را هم حل می‌کند. دیگر مشکلاتی که رفع شده‌اند شامل مشکل فعال بودن سایه‌ها در کات سین‌ها (حتی زمانی که کاربر آن را در تنظیمات گرافیکی غیرفعال کرده)، مشکل روشن‌تر بودن مه‌ها در برخی مراحل، و همچنین مشکلی که پس از تغییر شکل دادن به Dragon Ninja در حالت چهره به وجود می‌آمد، می‌شود.

نسخه کامل Nioh 2 برای PS4، PC و PS5 در دسترس است. شما می‌توانید بررسی نسخه PC بازی Nioh 2 The Complete Edition را از بازی سنتر مطالعه کنید.

خروج از نسخه موبایل