فروش کنسول Nintendo Switch در آمریکای شمالی از مرز 15 میلیون گذشت

کمپانی نینتندو (Nintendo) در اوایل هفتۀ جاری از طریق یک بیانیۀ مطبوعاتی اعلام کرده است که فروش کنسول‌های Nintendo Switch و Nintendo Switch Lite در آمریکای شمالی از مرز 15 میلیون دستگاه فراتر رفته است.

این فروش نقطۀ عطف چشمگیری برای دستگاهی است که تنها دو سال‌ونیم از عرضۀ آن می‌گذرد. کمپانی Nintendo از زمان انتشار کنسول‌ Nintendo Switch توانسته است موقعیت خود را هر روز بهتر کند و با ارائۀ مجموعه‌ای از عناوین مختلف و سرگرم کننده به فروش بالایی دست پیدا کند. این کنسول در سال 2019 توانسته است از فروش هر دو کنسول Play Station 4 و Xbox One پیشی بگیرد و این در حالی است که تا پایان سال جاری حدود 3 ماه دیگر زمان باقی مانده و فروش این کنسول همچنان ادامه دارد.

در حالی که کنسول Nintendo Switch از شرایطی کاملاً مناسب و ماندگاری برخوردار است؛ اما طرفداران همچنان منتظر رفع مشکل Joy-Con Drift در کنترلرهای این کنسول هستند. این مشکل در بخش جداشوندۀ کنترلر گزارش شده است و باعث می‌شود تا اجسام بر روی صفحۀ نمایش حرکات غیرقابل پیشی‌بینی داشته باشند. مشکل Joy-Con Drift از اولین روز عرضۀ این سیستم وجود دارد و تاکنون هم به آن پرداخته نشده است.

با اینحال شرکت نینتندو و کنسول Nintendo Switch از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این شرکت با ارائۀ تجربه‌هایی منحصر بفرد در سبک کلاسیک و عناوین انحصاری مختلف ، توانسته است جایگاه مهمی را میان بازیبازان برای خود بوجود آورد. از عناوین جدیدی که به تازگی برای این کنسول تایید شده‌اند می‌توان به بازیهای FIFA 20 و Trine 4: The Nightmare Prince اشاره کرد.

خروج از نسخه موبایل