احتمال تأخیر بازی‌های کنسول نینتندو سوئیچ

طبق اعلام شرکت Nintendo، شیوع ویروس کرونا همچنان ممکن است بر روی انتشار بازی‌های کنسول نینتندو سوئیچ تأثیر گذاشته و برخی از آن‌ها را به تأخیر بی‌اندازد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

کنسول Nintendo Switch

بیماری کووید-19 تا همین حالا نیز به‌طور گسترده‌ای بر روی صنعت بازی‌های ویدئویی تأثیر گذاشته‌است. Nintendo یکی از کمپانی‌هایی به‌شمار می‌رود که از همان ابتدا تأثیرات شیوع این بیماری بر روی آن نمایان شد. به‌تازگی آقای Shuntaro Furukawa (رئیس نینتندو) عنوان کرده با اینکه فعلا مشکل خاصی متوجه عرضه بازی‌های امسال نمی‌شود، اما ممکن است این موضوع تغییر کند:

“در حال حاضر ما فشار خاصی را بر روی بخش نرم‌افزاری خود برای امسال احساس نمی‌کنیم. اما با موج احتمالی دوم و سوم ویروس کرونا این احتمال وجود دارد که فروش نرم‌افزاری ما طبق برنامه‌ریزی تعیین شده پیش نرود.”

با اینحال، خبر خوشحال‌کننده این است که به‌نظر می‌رسد وضعیت ساخت و تولید کنسول نینتندو سوئیچ نسبت به ماه‌های گذشته رو به بهبود است. مراحل تولید کنسول از ماه جون به‌شکل عظیمی ریکاوری شده و نینتندو انتظار دارد تا به‌زودی وضعیت به‌شکل عادی بازگردد.

توجه داشته‌باشید که تمام این برآوردهای نینتندو، با در نظر گرفتن کار کردن کارمندان از راه دور انجام شده‌است. در هر صورت، با توجه به صحبت‌های آقای Furukawa می‌توان امیدوار بود که وضعیت موجودی نینتندو سوئیچ در فروشگاه‌ها نسبت به قبل بهبود یابد و طرفداران از این بابت با مشکلی مواجه نشوند.

خروج از نسخه موبایل