نسخه جدید بازی The Witcher با آنریل انجین 5 ساخته می‌شود

استودیوی سی دی پراجکت رد با انتشار تصویر زیر، رسما اعلام کرد که نسخه جدید بازی The Witcher آغازگر یک دوران جدید در این مجموعه خواهد بود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

با اینکه سایبرپانک 2077 نتوانست همه انتظارات را برآورده کند، طرفداران همچنان بابت آینده دیگر IP این استودیوی لهستانی، یعنی بازی‌های The Witcher هیجان‌زده هستند. استودیوی CD Projekt Red رسما اعلام کرده بر خلاف بازی‌های قبلی خود، برای ساخت نسخه جدید ویچر از موتور گرافیکی آنریل انجین 5 بهره خواهد بود. طی سال‌های اخیر، عناوین سری ویچر (از نسخه اول به بعد) و همچنین سایبرپانک 2077 با REDengine، انجین داخلی سی دی پراجکت رد توسعه یافته بودند.

به گفته شرکت لهستانی، بهره بردن از آنریل انجین 5 در واقع بخشی از یک همکاری استراتژیک چند ساله با شرکت اپیک گیمز بوده و قرارداد آن نه‌تنها لایسنس و توسعه فنی آنریل انجین 5 را شامل می‌شود، بلکه ورژن‌های احتمالی آینده این موتور گرافیکی را نیز در بر دارد. سی دی پراجکت رد همچنین اضافه کرده که همکاری نزدیکی با توسعه‌دهندگان اپیک گیمز خواهد داشت و هدف اصلی این همکاری نیز کمک کردن به متناسب‌سازی آنریل انجین 5 جهت ارائه تجربه‌های اپن ورلد خواهد بود.

در حال حاضر جزئیات بیشتری از نسخه جدید ویچر، مدت زمان ساخت و یا تاریخ تقریبی معرفی آن اعلام نشده است. پس از عرضه سایرپانک 2077، سی دی پراجکت رد از تغییر رویکرد خود در خصوص بازاریابی عناوین آینده‌اش خبر داده بود. طبق اعلام آن‌ها، سازندگان قصد دارد تا از این به بعد کمپین بازاریابی عناوین خود را در زمان نزدیک‌تری به عرضه نهایی شروع کنند.

فروش مجموعه ویچر تا سال 2020 به عدد 50 میلیون نسخه رسید. بازی The Witcher 3 یکی از تحسین‌شده‌ترین آثار سال‌های اخیر محسوب می‌شود و سازندگان در نظر دارند تا ورژن نسل نهمی این عنوان را طی ماه‌های آینده برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و همچنین PC عرضه کنند.

خروج از نسخه موبایل