با جدیدترین اطلاعات بازی The Last of Us Part 2 همراه باشید

همزمان با روز ویژه Outbreak Day در دنیای The Last of Us، جدیدترین اطلاعات بازی The Last of Us Part 2 توسط شرکت سونی و استودیو ناتی‌داگ منتشر شد.

همان‌طور که می‌دانید در تاریخ 24 سپتامبر اهالی رسانه موفق شدند دمویی سه ساعته از گیم‌پلی بازی را پشت درهای بسته تجربه کنند. اکنون بازخوردها و واکنش‌های مربوط به تجربه دمو بازی به صورت عمومی منتشر شده و به واسطه آن جدیدترین موارد از اطلاعات بازی The Last of Us Part 2 به اشتراک گذاشته شده است.

اولین بخش از گیم‌پلی دمو بازی به مرحله‌ای مربوط می‌شود که در آن دو شخصیت الی و دینا در صحرای برفی وایومینگ در حال گشت و گذار هستند. این مرحله بیشتر روی جوانب داستانی و نقاط ضعف و ظرافت‌های درونی الی تمرکز دارد و رابطه او با دوستش دینا را به تصویر می‌کشد. پس از آن نوبت به مرحله دیگری می‌رسد که رویکرد کاملا متفاوتی داشته و نیمه تاریک، خشمگین و بسیار خشن الی را در حال درگیری با بازماندگانی در شهر سیاتل نشان می‌دهد. براساس جزئیات منتشر شده توسط افرادی که بازی را تجربه کردند، خشونت بازی به طرز قابل توجهی افزایش یافته و این مورد، امری است که برای زنده ماندن در دنیای بازی ضروری به شمار می‌رود.

از جمله جزئیات قابل توجهی که به آن اشاره شده و در نمایش‌های جدیدی که از گیم‌پلی بازی توسط وبسایت‌های مختلف منتشر شده هم مشاهده می‌شود بدین شرح است که هر کدام از NPCها یا دشمنان بازی برای خود نامی جداگانه داشته و از طریق صدا کردن نام یکدیگر، با هم ارتباط برقرار کرده و تعامل می‌کنند. امری که به هر چه واقع‌گرایانه‌تر شدن بازی کمک کرده است. سایر اطلاعات بازی The Last of Us Part 2 به شرح ریز است:

این اثر فوق‌العاده مورد انتظار در تاریخ 21 فوریه 2020 برابر 2 اسفند 98 به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 منتشر می‌شود.

خروج از نسخه موبایل