اطلاعات بیشتری از مدل جدید Nintendo Switch لو رفت

به‌تازگی گزارشی از سوی بلومبرگ منتشر شده که برخی از جزئیات مدل جدید کنسول Nintendo Switch را لو می‌دهد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

شایعات ساخت یک مدل قوی‌تر از نینتندو سوئیچ که در میان طرفداران با نام Nintendo Switch Pro مشهور است، برای مدت‌هاست که به گوش می‌رسند. طبق جدیدترین شایعه که از طرف بلومبرگ مطرح شده، این کنسول از صفحه نمایش 7 اینچی OLED سامسونگ با پشتیبانی از رزولوشن 720p استفاده خواهد کرد. گفته شده که مراحل تولید صفحه نمایش برای این دستگاه، از ماه ژوئن امسال شروع می‌شود.

بلومبرگ همچنین اشاره می‌کند که ورژن جدید سوئیچ در هنگام اتصال به تلویزیون، قابلیت ارائه رزولوشن 4K را دارد. زمان عرضه این کنسول نیز تعطیلات 2021 گزارش شده است.

شرکت Nintendo مدتی پیش به‌طور رسمی اعلام کرده بود که به این زودی‌ها برنامه‌ای برای معرفی ورژن جدیدی از سوئیچ ندارد. اما از طرف دیگر، در اواخر سال گذشته رئیس بخش آمریکای نینتندو یعنی آقای Doug Bowser به این نکته اشاره کرده بود که نینتندو همیشه به اینکه چگونه می‌تواند تجربه گیمپلی را چه با پلتفرم فعلی و چه با پلتفرم‌های آینده، بهبود دهد، توجه دارد.

نینتندو در تاریخ خود سابقه عرضه ورژن ارتقا یافته کنسول‌های قبلی (مانند New Nintendo 3DS XL) را دارد. در حالی که Nintendo Switch وارد پنجمین سال عرضه خود شده، سونی و مایکروسافت به‌تازگی PS5 و Xbox Series X را روانه بازار کرده‌اند.

شما در مورد ورژن جدید نینتندو سوئیچ چه فکر می‌کنید؟ آیا فکر می‌کنید نینتندو برای بالا نگه داشتن فروش خوب خود در مقابل سونی و مایکروسافت، ورژن ارتقا یافته سوئیچ را معرفی خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خروج از نسخه موبایل