اولین اطلاعات از کنسول Ataribox

سال 1993 بود که کنسول The Jaguar توسط آتاری روانه بازار شد و تنها 2 سال بعد با ورود PlayStation و SEGA Saturn، دوران افول آتاری آغاز شد. از آن زمان بیش از 20 سال می‌گذرد و کمپانی آتاری نیز شاهد تغییرات زیادی بوده است و حال آنها با شعار “هدف ما ساخت محصولی است که هم برای طرفداران قدیمی و جدید آتاری سرگرم کننده باشد و هم به میراث آتاری پایبند بماند.” بازگشته‌اند. Ataribox اولین کنسولیست که پس از 20 سال توسط کمپانی آتاری روانه بازار خواهد شد.

با وجود اینکه هنوز تاریخ انتشار و مشخصات سخت‌افزاری کنسول فاش نشده است، به گفته‌ی آتاری سخت‌افزار داخلی Ataribox (که بر مبنای معماری PC خواهد بود)، به اندازه‌ای خوب است که می‌تواند عناوین جدید و به روز را نیز پردازش کند. وجود پورتهای HDMI، SD و 4 پورت USB نیز نشان دهنده این هستند که احتمالا Ataribox سخت‌افزار به روزی خواهد داشت.

کنسول Ataribox در دو نسخه متفاوت روانه بازار خواهد شد. یک نسخه با پنل جلویی چوبی (درست مثل کنسول آتاری اصلی) و دیگری با ترکیبی از دو رنگ قرمز و مشکی. آتاری همچنین قول داده است که طراحی هر دو نسخه بسیار جذاب خواهد بود. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از Ataribox را مشاهده کنید.

خروج از نسخه موبایل