نیل دراکمن از فشار کاری در استودیو Naughty Dog می‌گوید

به‌تازگی در گزارشی که توسط مجله GQ منتشر شده، آقای نیل دراکمن صحبت‌های جالبی را در مورد فشار کاری در استودیو Naughty Dog داشته که در ادامه به آن می‌پردازیم. با جدید ترین اخبار بازی‌ها در بازی سنتر همراه باشید.

استودیو Naughty Dog

در حالی که طرفداران فاصله کمی را تا تجربه جدید ترین ساخته ناتی داگ یعنی The Last of Us Part 2 دارند، اما مدتی پیش و در اوایل 2020 گزارشی از وضعیت کاری در این استودیو منتشر گشت که باعث ایجاد بحث‌ها و حواشی زیادی شد. طبق این گزارش که از سوی کوتاکو منتشر شده‌بود، اعضای استودیو ناتی داگ حجم زیادی از فشار کاری را تحمل می‌کنند.

نیل دراکمن که چند سالی است به‌عنوان نائب رئیس استودیو منصوب شده، در این خصوص می‌گوید: “ما نمی‌خواهیم با افراد استودیو مانند بچه‌ها رفتار کنیم.  ما افرادی را جذب می‌کنیم که می‌خواهند این داستان‌ها را تعریف کنند و اثر خود را بر روی صنعت بازی‌های ویدئویی بگذارند؛ و آن‌ها بابت انجام چنین کاری سخت تلاش می‌کنند. ما باید حفاظت‌هایی را قرار دهیم که اعضای استودیو به خود آسیب نزنند، اما فکر نمی‌کنم که با جلوگیری آن‌ها از سخت کار کردن بتوان چنین بازی‌هایی را ساخت.”

او در ادامه با اشاره به بخشی از مراحل ساخت بازی آنچارتد 2 عنوان کرد مدیریت استودیو کار کردن کارمندان در پایان هفته‌ها و یا نیمه شب را ممنوع اعلام کرده‌بود؛ اما اعضای استودیو بابت اتخاذ این تصمیم ناراضی و ناراحت شدند. با اینحال، به‌نظر می‌رسد دراکمن از وجود چنین مشکلاتی آگاه است و با ساخت هر بازی و آموختن از آن، پروسه تولید روند بهتری را طی می‌کند.

آخرین ساخته مورد انتظار ناتی داگ یعنی بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ 19 برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل