نسخه ریمستر بازی Need for Speed: Hot Pursuit در آمازون لیست شد

به‌نظر می‌رسد شایعات مربوط به بازسازی بازی Need for Speed: Hot Pursuit صحت دارند و نسخه ریمستر این بازی در راه است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

در ماه June بود که وب‌سایت VentureBeat از ریمستر شدن عنوان Need for Speed: Hot Pursuit خبر داد. با اینکه شرکت EA هنوز در خصوص این موضوع هیچ صحبتی نداشته، اما ساعاتی پیش بازی مذکور پس از قرار گرفتن بر روی فروشگاه آنلاین نیوزیلندی Mighty Ape،  بر روی فروشگاه آمازون نیز لیست شد. طبق اطلاعات درج شده در آمازون، این بازی در تاریخ 13 نوامبر برای نینتندو سوئیچ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که تاریخ و پلتفرم‌های ذکر شده در آمازون دقیق هستند یا خیر، اما گزارشگر ونچربیت (جف گراب) پیش‌تر عنوان کرده بود که ریمستر این عنوان برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد. EA نیز در جریان EA Play به طرفداران وعده داده بود که بازی‌های بیشتری را برای Nintendo Switch عرضه می‌کند، بنابراین باید دید که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

شایعات عرضه بازسازی سه‌گانه Mass Effect نیز برای مدتیست که به‌گوش می‌رسد. آیا کاپیتان شپرد هم مانند Need for Speed: Hot Pursuit به نسل هشتم خواهد آمد؟ شما چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

خروج از نسخه موبایل