فروش بازی Mortal Kombat 11 به 12 میلیون نسخه رسید

استودیوی ندررلم و شرکت Warner Bros. Interactive Entertainment رسما اعلام کرده‌اند که تاکنون 12 میلیون نسخه از بازی Mortal Kombat 11 به فروش رفته است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

شماره یازدهم سری Mortal Kombat که در آپریل سال 2019 منتشر شده بود، اکنون به فروش 12 میلیونی در سراسر جهان رسیده و بدین ترتیب فروش کلی این مجموعه، برابر با 73 میلیون نسخه است. همچنین Mortal Kombat Mobile نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و تاکنون بیش از 138 بار توسط کاربران دانلود شده است.

آقای اد بون، یکی از خالقان سری در مورد دست‌یابی فروش این مجموعه به 73 میلیون نسخه گفته: «هنگامی که حدود 30 سال پیش Mortal Kombat منتشر شد، من هیچ‌وقت خواب این را هم نمی‌دیدم که بازی به مجموعه‌ای که امروز می‌بینیم تبدیل شود و نسخه‌های آن در مجموع بیش از 73 میلیون نسخه بفروشند. ما تعدادی از پر اشتیاق‌ترین طرفداران دنیا را داریم و بابت حمایتی که در سال‌های اخیر از خود نشان دادند، از آن‌ها متشکریم.»

نسخه آلتیمیت آخرین محتوای عظیمی بود که به مورتال کامبت اضافه شد و مواردی مانند پشتیبانی از کنسول‌های نسل نهم و کامبت پک 2 (شخصیت‌های ملینا، رمبو و رین) را در بر داشت. استودیوی NetherRealm اخیرا اعلام کرده که اکنون به‌طور کامل بر روی پروژه جدیدی متمرکز است و از این رو، پشتیبانی از Mortal Kombat 11 پایان می‌یابد.

خروج از نسخه موبایل