بازی MLB The Show 21 در روز عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت

صفحه رسمی Xbox Game Pass اعلام کرده است که بازی MLB The Show 21 در روز عرضه بر روی این سرویس قرار خواهد گرفت.

در سال 2019 اخباری مبنی بر انتشار بازی MLB The Show بر روی کنسول ایکس باکس منتشر شد که برای بسیاری از طرفداران بیسبال هیجان‌انگیز بود. MLB The Show 21 اولین بازی از این فرنچایز خواهد بود که انحصاری پلی استیشن نیست. حالا امروز مایکروسافت اعلام کرده است که این بازی در روز عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت. شما با دریافت اشتراک گیم پس می‌توانید این بازی را بر روی کنسول‌های ایکس باکس سریز ایکس، ایکس باکس سریز اس، ایکس باکس وان یا از طریق Xbox Cloud Gaming بر روی دستگاه‌های اندروید خود تجربه کنید. MLB The Show 21 از کراس پلتفرم و فایل ذخیره مشترک بین کنسول‌های مختلف پشتیبانی خواهد کرد.

بازی MLB The Show 21 به جمع بزرگی از بازی‌های ورزشی سرویس Xbox Game Pass مانند NBA 2K21 ،PES 2021 و Madden NFL 21 می‌پیوندد و همجنین EA اعلام کرده است که بازی FIFA 21 تا آخر ماه به Xbox Game Pass Ultimate اضافه خواهد شد تا نادیده‌گرفتن این سرویس برای طرفداران بازی‌های ورزشی سخت شود.

در روزهای اخیر، بازی Outriders هم در روز عرضه بر روی Xbox Game Pass قرار گرفت و اینطور که به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد تا بازی‌های بیشتری را در روز عرضه بر روی سرویس خود قرار دهد.

خروج از نسخه موبایل