استودیوی اینِشتیو 16 سازنده‌ی بازی مطرح را استخدام کرد [بروزرسانی]

بروزرسانی (شایعه) :

در اپیزود روز سه‌شنبه KFGD که استریم آن بر روی کانال توییچ پخش شد، جف گراب، که گفته می‌شود یکی از افراد نزدیک به کمپانی XBOX است ، پیش‌بینی کرد که پروژه‌ی مرموز و بزرگ استودیوی اینشتیو، ریمیک یا قسمت دیگری از بازی مخفی‌کاری Perfect Dark است، گراب این پیش‌بینی را بر اساس صحبت‌های فیل اسپنسر در مورد پروژی بزرگ استودیوی اینِشتیو انجام داد.

استویدی جدید و مرموز مایکروسافت، اینِشتیو، 16 سازنده‌ی جدید را از استودیوهای مطرح مثل کریستال داینامیکز ،بانجی، ناتی‌داگ ، بایوور و … را استخدام کرد. در بین این 16 نفر که اسامی آنها توسط رئیس استودیو درل گلگر بر روی سایت لینکدین منتشر شده، اسم رمی لاکوست کارگردان بازی Marvel’s Avengers و Shadow of the Tomb Raider و کریستین تامپسون طراح ارشد روایت بازی Destiny 2 به چشم می‌خورد. هنوز پروژه‌ای که این استودیو بر روی آن کار می‌کند مشخص نشده است. به گفته فیل اسپنسر این استودیو تلاش دارد تا کارهای تازه و قدیمی را با پیمودن راه‌هایی نو انجام دهد.

این استودیو همچنین براین وسترگارد، تهیه‌کننده ارشد بازی God of War ، کریستین کانتامسا نویسنده‌ی ارشد بازی Red Dead Redemption و درو موری کارگردان بازی Sunset Overdrive را پیشتر برای ساخت پروژه‌ی “AAAA” خود استخدام کرده بود.

خروج از نسخه موبایل