مایکروسافت ملحق شدن Bethesda به برند ایکس باکس را خوش‌آمد می‌گوید

پس از اینکه مدتی پیش اتحادیه اروپا خریده شدن شرکت Zenimax Media توسط مایکروسافت را مورد تأیید قرار داده بود، حال مایکروسافت نیز ورود بتسدا به خانواده Xbox را خوش‌آمد می‌گوید. بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

شرکت Microsoft و آقای فیل اسپنسر از طریق پست جدیدی بر روی Xbox Wire، پیوستن 8 استودیوی فرست پارتی جدید به جمع استودیوهای داخلی خود را خوش‌آمد گفته است. علاوه بر تأکید بر روی این موضوع که بتسدا به شیوه گذشته خود به ساخت بازی‌ها ادامه خواهد داد، مایکروسافت می‌گوید که “Xbox Game Pass بهترین مکان برای تجربه بازی‌های جدید Bethesda خواهد بود، از جمله برخی از عناوین جدید آینده که به‌طور انحصاری برای بازیکنان رایانه‌های شخصی و Xbox منتشر خواهند شد.” البته هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که منظور مایکروسافت کدام عناوین است.

علاوه بر این، برای جشن گرفتن این خرید، در طول این هفته بازی‌های بیشتری به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهند شد. ممکن است شاهد عرضه شدن عناوین The Evil Within و Dishonored بر روی این سرویس باشیم.

مدتی پیش شایعاتی مبنی بر برگزاری یک رویداد در تاریخ 11 مارچ (پنجشنبه همین هفته، 21 اسفند) مطرح شده بود. طبق شایعات، در این رویداد شرکت Microsoft در مورد این خرید اطلاعات بیشتری را منتشر خواهد کرد. از طرف دیگر، آقای Samuel Bateman از Xbox UK اعلام کرده بود که لایو استریم روز 11 مارچ هیچ ارتباطی با بتسدا نخواهد داشت. بنابراین باید منتظر بود و دید که در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهند داد.

خروج از نسخه موبایل