مایکروسافت خرید استودیوهای بازی وارنر را در نظر گرفته است

طبق گزارشات منتشرشده، مایکروسافت به صورت جدی خرید استودیوهای بازی وارنر را در نظر گرفته است.

در هفته‌های گذشته شاهد اخباری مبنی بر تصمیم AT&T به فروش بخش Warner Bros. Interactive Entertainment بودیم. این بخش شامل استودیوهای Rocksteady ،Monolith ،NetherRealm و غیره است و چند آی‌پی کلاسیک مانند مورتال کمبت را در بر می‌گیرد. شرکت AT&T درخواست مبلغی بین دو تا چهار میلیارد دلار را کرده و شرکت‌های Take-Two ،EA و Activision همگی علاقه خود را برای خرید اعلام کرده‌اند.

حالا طبق گزارش منتشر شده توسط سایت The Information، مایکروسافت هم به لیست مشتریان این استودیوها اضافه شده است. در دو سال اخیر استودیوهای متعددی مانند Double Fine ،Obsidian Entertainment ،Playground Games و Ninja Theory به تیم Xbox Game Studios اضافه شده‌اند. باید خاطر نشان کرد که در صورت فروش بخش سرگرمی وارنر، عناوینی مثل هری‌پاتر و بتمن به عنوان بخشی از این قرارداد نخواهند بود و خریدار جدید برای حق انتشار این عناوین، باید اقدام به خرید حق انتشار آن‌ها به صورت جداگانه کند.

شرکت مایکروسافت در تاریخ ۲ ماه مرداد در طول همایشی به نام Xbox Games Showcase قصد دارد از عناوین در حال توسعه کنسول ایکس‌باکس سری ایکس رونمایی کند. با توجه به گزارشات امروز، در صورت موفقیت مایکروسافت در خرید بخش سرگرمی برادران وارنر به نظر می‌رسد این همایش فرصت مناسبی برای اعلام این خبر خواهد بود.

خروج از نسخه موبایل