شایعه: Microsoft برای تصاحب چندین استودیو ژاپنی اقدام کرده است

طبق گزارش بلومبرگ، شرکت Microsoft جهت خرید چندین استودیو در ژاپن با توسعه‌دهندگان ژاپنی صحبت‌هایی را انجام داده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

با خریداری شدن زنیمکس توسط Microsoft، خانواده Xbox Game Studios به‌شکل قابل توجهی گسترش می‌یابد. چند ماه دیگر پس از نهایی شدن این قرارداد، 8 استودیوی دیگر به استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت اضافه می‌شوند؛ اما این بدین معنی نیست که کار مایکروسافت با خرید استودیوهای بیشتر تمام شده است.

بلومبرگ مدعی شده که مایکروسافت در این مدت با چندین استودیو کوچک و بزرگ ژاپنی به‌منظور خرید آن‌ها در حال صحبت بوده است. طبیعتا نام این توسعه‌دهندگان و نتیجه گفت و گوها به دلایل واضح مخفی می‌ماند، اما بلومبرگ در گزارش خود عنوان کرد که تاکنون قراردادی با نام‌های بزرگ این کشور بسته نشده.

در همین حال مدیر عملیاتی ایکس باکس در آسیا، آقای Jeremy Hinton به بلومبرگ گفته که مایکروسافت همیشه از گفت و گو با سازندگانی که ترکیب خوبی را تشکیل می‌دهند استقبال می‌کند. او عنوان کرد با اینکه خریدهای بیشتر یکی از احتمالات به‌شمار می‌رود، اما در حال حاضر چیزی برای معرفی وجود ندارد.

پس از نهایی شدن قرارداد با زنیمکس، استودیو Tango Gameworks (خالقان سری The Evil Within و بازی GhostWire: Tokyo) به‌عنوان یک استودیوی فرست پارتی ژاپنی به مایکروسافت ملحق می‌شود. مطمئنا دیدن اینکه کدام یک از دیگر استودیوهای واقع در ژاپن به جمع استودیوهای مایکروسافت اضافه خواهد شد، جالب خواهد بود.

خروج از نسخه موبایل