مایکروسافت دیگر برنامه‌ای برای خرید استودیوهای بیشتر ندارد

خرید استودیوهای بیشتر

به گفته آورن گرینبرگ (Aaron Greenberg) مدیر بازاریابی بازی‌های Xbox، مایکروسافت دیگر برنامه‌ای برای خرید استودیوهای بیشتر و افزایش تیم‌های بازیسازی داخلی خود ندارد.

در جریان برگزاری نمایشگاه گیمزکام 2019، از گرینبرگ در مصاحبه با وبسایت Twinfinite در خصوص برنامه شرکت مایکروسافت برای خرید استودیوهای بیشتر و افزایش توسعه‌دهندگان فرست پارتی آن‌ها پرسیده شد که گرینبرگ در پاسخ اظهار کرد در حال حاضر کار مایکروسافت برای خرید استودیوهای توسعه‌دهنده بیشتر به اتمام رسیده است.

کسب شناخت و آشنایی با این تیم‌های جدید و برای مثال بیرون رفتن و قرار ملاقات با اعضای تیم Ninja Theory یا تیم استودیو Obsidian و یا inXile و مشاهده بازی‌هایی که در حال ساخت آن‌ها هستند و مخاطبین از آن‌ها خبر دارند و یا پروژه‌های معرفی نشده‌ای که در حال کار روی آن‌ها هستند بسیار هیجان‌انگیز و عالی است. در زمان مناسب نیز اطلاعات بیشتری از آن‌ها به اشتراک خواهیم گذاشت.

من فکر می‌کنم که ما احساس خوبی راجع به سطح محتویاتی که تیم‌های داخلی ما در توسعه آن هستند داریم و پس از آن نیز فرصت کار با استودیو Double Fine پیش آمد که مطابقت کاملی با خواسته ما داشت.

مدیر بازاریابی برند Xbox ادامه داد:

اگرچه شما هیچ وقت نمی‌توانید از چیزی مطمئن باشید اما من فکر می‌کنم که ما در موقعیت خوبی قرار داشته و به همراه 15 استودیو داخلی‌مان، احساس بسیار خوبی برای محتویات که از این تیم‌ها دریافت می‌کنیم داریم. این محتویات چه کنسول Xbox Scarlett و یا سرویس Xbox Games Pass و کامپیوترهای خانگی و کنسول را پشتیبانی کند در این صورت ما مجموعه‌ای از محتویات کافی در چندین ژانر در اختیار داریم که طرفداران ما را به وجد خواهد آورد.

شرکت مایکروسافت چندی پیش و در جریان نمایشگاه E3 2019 بود که اعلام کرد استودیو Double Fine را خریداری کرده است. استودیویی که هم‌اکنون در حال کار روی بازی Psychonauts 2 است.

خروج از نسخه موبایل