تصاویر جدید عنوان Microsoft Flight Simulator نوید یک شبیه‌ساز بدون نقص را می‌دهد

استودیوی Asobo به تازگی تصاویر جدیدی را از عنوان شبیه‌ساز خلبانی Microsoft Flight Simulator منتشر کرده است که دنیای چشم‌نواز و تنوع هواپیماها را به نمایش می‌گذارد.

تا کنون بیش از 10 نسخه از عنوان شبیه‌ساز خلبانی Microsoft Flight Simulator ساخته شده است و شرکت «مایکروسافت» با ارائۀ یازدهمین نسخه از این مجموعه سعی دارد تا بار دیگر تجربۀ خلبانی و کنترل هواپیماهای عظیم الجثه را در دنیای وسیعی با جزئیات فراوان و در واقعی‌ترین حالت ممکن برای شما فراهم کند.

این نسخه از بازی برای اولین بار در جریان نمایشگاه E3 2019 توسط استودیوی Asobo معرفی شد. این استودیو سعی دارد تا در عنوان Microsoft Flight Simulator با انجام یک بازسازی دقیق و پرداختن به تمام جزئیات ، یک تجربۀ منحصر بفرد از خلبانی را برای مخاطبان فراهم کند. به‌تازگی تصاویر جدیدی از این عنوان شبیه‌ساز منتشر شده است که در آنها شاهد دنیای وسیع و چشم‌نواز این عنوان و تنوع زیادی در تعداد هواپیماها هستیم. ناگفته نماند که قرار است در هفتۀ پیش رو یک تریلر نیز از این عنوان منتشر شود.

در ادامه تصاویر منتشر شده را مشاهده می‌کنید :

(با کلیک بر روی تصاویر با کیفیت بهتری مشاهده کنید)

 با توجه به تصاویر منتشر شده شاهد عنوانی چشم‌نواز‌تر از گذشته هستیم که با پرداختن به کلیۀ جزئیات سعی دارد تا تجربۀ خلبانی را بصورت دقیق بازسازی کند. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای عنوان شبیه‌ساز خلبانی Microsoft Flight Simulator مشخص نشده است و قرار است در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۲۰ برای کنسول ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود.

خروج از نسخه موبایل