بازی Lies of P در سال 2023 منتشر می‌شود؛ تأیید عرضه برای گیم پس

بازی Lies of P یک عنوان اکشن PRG سولزلایک محسوب می‌شود که داستان آن بر اساس شخصیت پینوکیو است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

شرکت Neowiz حدود یک سال پیش از بازی Lies of P رونمایی کرد و اکنون همان‌طور که از قبل اعلام شده بود، تیم سازنده در جریان افتتاحیه رویداد گیمزکام تریلر جدیدی را از بازی نمایش داد. مبارزات بازی در تریلر جدید، پرتنش و سرعتی به‌نظر می‌رسد و بیش از هر چیز، یادآور عنوان محبوب بلادبورن است.

سلاح‌های مختلفی در دسترس بازیکن خواهد بود و به‌نظر می‌رسد که دشمنان بازی نیز از طراحی و تنوع بسیار خوبی برخوردار هستند. Lies of P دارای ساختار اپن ورلد نیست و سازندگان در کنار مکانیزم‌های مبارزات، آیتم‌های مخفی و میان‌برها را نیز با الهام از عناوین سولزلایک در بازی قرار داده‌اند تا طرفداران آثار فرام سافتور بتوانند از این نوع پیشروی در Lies of P لذت ببرند.

بازی Lies of P در سال 2023 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیش 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد. همچنین همان‌طور که شایعه شده بود، این عنوان از هنگام عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت.

خروج از نسخه موبایل