تریلر گیم‌پلی بازی Lies of P منتشر شد، عنوانی بر اساس پینوکیو

بازی Lies of P یک عنوان اکشن RPG سولز لایک است که شما را در نقش پینوکیو قرار می‌دهد و در سال 2023 منتشر می‌شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

این عنوان ابتدا در اواسط 2021 معرفی شده بود، اما اکنون سازندگان بازی یعنی استودیوی Round8 و شرکت Neowiz تریلر جدیدی را از گیم‌پلی آن منتشر کرده‌اند. بازی بر اساس شخصیت پینوکیو، رمان معروف کارلو کلودی ساخته می‌شود و در شهر ویران‌شده Krat جریان دارد. آدم‌های مکانیکی در سراسر شهر پرسه می‌زنند و پینوکیو در تلاش است تا با پیدا کردن پدر ژپتو، پرده از اسرار پیرامون خود و این شهر بردارد.

حال و هوای گاتیک بازی Lies of P بی‌شباهت به بلادبورن نیست و مبارزات خشن آن نیز با الهام از سری سولز طراحی شده است. پینوکیو می‌تواند از انواع سلاح‌های سبک و سنگین مانند شمشیرهای خمیده بزرگ یا نوک تیز و یا یک چماق استفاده کند. او همچنین یک دست مکانیکی دارد که کارکردهای مختلفی مانند استفاده به عنوان آتش افکن و یا قلاب در آن دیده می‌شود.

بازیکن می‌تواند با گشت و گذار در شهر، وسایل مختلفی را پیدا کند و با استفاده از آن‌ها سلاح‌های جدیدی بسازد. همچنین در مسیر خود، بازمانده‌هایی را پیدا خواهید کرد که امکان تعامل با آن‌ها وجود دارد. انتخاب‌های مهم در داستان و شخصی‌سازی عمیق پیشرفت‌های شخصیت اصلی، برخی از مهم‌ترین المان‌های نقش‌ آفرینی Lies of P هستند. علاوه بر آن، بازی دارای سیستم جالبی است که با هر بار دروغ گفتن، به انسانیت نزدیک‌تر می‌شوید که البته سود و زیان‌هایی را به همراه می‌آورد.

بازی Lies of P با موتور گرافیکی آنریل انجین 4 در دست ساخت است و در سال 2023 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و  ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر می‌شود. همچنین سازندگان وعده داده‌اند که طی رویداد G-STAR 2021، اطلاعات بیشتری را به اشتراک خواهند گذاشت. این رویداد از تاریخ 17 تا 21 نوامبر (26 تا 30 آبان) برگزار خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل