کوجیما از تجربیات PT و ساخت بازی جدیدی در سبک ترسناک می‌گوید

بعد از عرضه Death Stranding در اواخر سال گذشته، حال بنظر می‌رسد کارگردان این عنوان یعنی هیدئو کوجیما، ایده‌هایی برای ساخت یک بازی جدید “انقلابی” در سبک ترسناک را در ذهن دارد.

در حاشیه مراسم BAFTA آقای هیدئو کوجیما طی مصاحبه‌ای گفت: ” دموی PT در حد یک آزمایش باقی ماند، اما دوست دارم که روی یک بازی ترسناک دیگر کار کنم.” کوجیما ادامه داد: ” می‌خواهم روی عنوانی کار کنم که از روش‌های جدید و انقلابی برای خلق ترس استفاده کند، بازی‌ای که حسابی مخاطبان را بترساند!”

این بازیساز ژاپنی در ادامه در مورد PT و دلایل ترسناک بودن آن صحبت کرد: “PT یک تجربه خاص بود. ریشته اصلی ترس انسان، ناشناخته‌ها است. تولید PT یک آزمایش برای برانگیختن این واکنش و احساس طبیعی بود. بنابراین، بازخوردها همانگونه بود که انتظار داشتیم، PT به عنوان تیزر یک موفقیت عالی به حساب می‌آید. این عنوان یک دموی مرموز، ساخته شده توسط یک سازنده نامعلوم بود که بدون اطلاعات یا معرفی خاصی منتشر شد و از تکنیک ناشناخته بودن استفاده کرد. از آنجایی که ما یکبار این کار را انجام داده‌ایم، نمی‌توانیم مجددا آن را تکرار کنیم.”

بعد از کنسل شدن ساخت بازی Silent Hills و تلاش ناموفق برای ساخت آن، بنظر می‌رسد استودیو Kojima Productions که حالا تبدیل به یک استودیوی مستقل شده، می‌خواهد دوباره شانس خود را برای خلق اثری در سبک ترسناک امتحان کند

خروج از نسخه موبایل