Gamescom 2019: بازی Devil May Cry 5 و چند بازی دیگر به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شوند

در جریان رویداد Gamescom 2019 و کنفرانس Inside Xbox شرکت Microsoft اعلام کرد که بازی Devil May Cry 5 به همراه چند بازی دیگر به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهند شد.

در کنار بازی Devil May Cry 5، دو بازی Stellaris: Console Edition و Kingdome Come: Deliverance نیز به زودی و از روز 1 شهریور ماه به این سرویس اضاقه خواهند شد. بعد از آن نیز این شرکت اعلام کرد در ادامه این بازی‌های معروف و مهم 3 بازی Ape Out، Bard’s Tale: Director’s Cut و Human Fall Flat نیز به مجموعه بازی‌های این سرویس اضافه خواهد شد و کاربران Xbox Game Pass می‌توانند به طور رایگان به تجربه این بازی‌ها بپردازند. در کنار این بازی‌ها و در حاشیه مراسم تایید شد که دو بازی  Blair Witch و Bard’s Tale IV نیز در زمان عرضه از طریق این سرویس قابل بازی خواهند بود. حال با اضافه شدن این بازی‌ها به سرویس Game Pass شاهد افزایش تعداد بازی‌های این سرویس هستیم و این خبر قطعا برای کاربران این سرویس خوشحال کننده است.

‌بعد از معرفی نسخه بازسازی شده بازی کلاسیک Age of Empires 2، رسما تایید شد که بازی Age of Empires: Definitive Edition هم بر روی سرویس Xbox Game Pass برای پلتفرم PC و هم بر روی Steam منتشر خواهد شد. در مجموع به نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت برنامه‌های خوبی را برای توسعه و افزایش کاربران این سرویس دارد و قصد دارد تا با اضافه کردن بازی‌های محبوب و با کیفیت به افزایش تعداد کاربران این سرویس کمک کند و آن را توسعه ببخشد.

خروج از نسخه موبایل