Ken Levine: شخصیت‌های عنوان جدیدم دیگر سیاه و سفید نیستند

Ken Levine سازنده سری بازی‌های Bioshock، می‌گوید که شخصیت‌های بازی جدیدش کمتر سفید و سیاه و بیشتر قابل لمس هستند.

او در گفتگوی اخیر خود با Game informer از به وجود آوردن یک سیستم جدید خبر داد که نگاه‌ها با توجه به "احساسات، خواسته‌ها و قرایض" شکل می‌گیرد:
 

 

"سیستمی که من خلق کردم بر این اساس است که شما یک شخصیت جالب توجه با احساسات و امیال خاص دارید، حال بازیکن این امکان را دارد که این نیازها را بپروراند، از آن دوری کند یا نسبت به آن بی تفاوت باشد. دلیلی که فکر می‌کنم این سیستم جواب می‌دهد این است که راه بسیار خوبی برای برقراری ارتباط با شخصیت است. ممکن است احساسات شخصیت تغییر کند اما قلب آن هنوز همان امیال و خواسته هاست. این سیستم همانند داستان‌های عناوین گذشته من هستند.
با توجه و بررسی این علایق شما می‌توانید به عمق شخصیت نفوذ کنید چرا که دیگر بر اساس جنسیت، رنگ پوست و یا مذهب تصمیم نمی‌گیرید هر چند گاهی اوقات این عوامل نقش به سزایی در این روایت دارند."

در آخر Levine چیزی از پروژه بعدی خود نشان نداد و ما را با جزئیاتی که قبلا منتشر کرده بود مثل خطی نبودن، داستان محور بودن و بهروری از عناصر تخیلی و Sci-fi رها کرد.

این بازی در حال توسعه با موتور Unreal Engine 4 و پتلفرم PC است.

منبع

خروج از نسخه موبایل