شایعه: بازی Cuphead به پلی استیشن 4 می‌آید [بروزرسانی شد]

طبق شواهد جدیدی که در فروشگاه رسمی پلی استیشن 4 دیده شده، قرار است بازی Cuphead  برای این پلتفرم نیز عرضه شود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی Cuphead در PSN

بروزرسانی: استودیو MDHR با انتشار تریلری به‌صورت رسمی این خبر را تأیید کرد. نسخه PS4 بازی Cuphead هم‌اکنون با قیمت 20 دلار بر روی فروشگاه PSN در دسترس است. سازندگان اطلاعات تازه‌ای را در خصوص DLC بازی یعنی The Delicious Last Course منتشر نکردند، اما اعلام شد که این بسته الحاقی در زمان عرضه، به‌صورت همزمان بر روی همه پلتفرم‌ها در دسترس خواهد بود. 

خبر اصلی: ساعاتی پیش کاربر تیزبین توئیتر یعنی Wario64 تصویری را منتشر کرد که بازی Cuphead را در فروشگاه بین‌المللی پلی استیشن نشان می‌داد. به‌نظر می‌رسد کلیک کردن روی صفحه بازی، چیزی را لود نمی‌کرد و این عنوان هم‌اکنون از روی فروشگاه برداشته شده‌است.

عنوان خوش‌ساخت کاپ هد ابتدا در سال 2017 برای ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه گشت. این بازی موفق شد تا جایزه بهترین کارگردانی هنری سال را از آن خود کند. مدتی پس از آن، استودیو MDHR این بازی پلتفرمر را برای نینتندو سوئیچ و همچنین صفحه نمایش ماشین‌های تسلا منتشر کرد. حال به‌نظر می‌رسد در آینده نه‌چندان دور، کاربران PS4 نیز قادر خواهند بود تا این بازی را تجربه کنند.

آقای جف کیلی که بیشتر او را با برگزاری مراسم The Game Awards می‌شناسیم نیز اعلام کرده که در ساعات آینده “اطلاعات ویژه‌ای را در خصوص یکی از استودیوهای مستقل مورد علاقه‌مان” منتشر خواهد کرد. با توجه به ماجرای پدیدار شدن Cuphead بر روی فروشگاه PSN، احتمال می‌رود معرفی مذکور مربوط به همین موضوع باشد.

خروج از نسخه موبایل