716 هزار نسخه رایانه‌ا‌ی از بازی Horizon Zero Dawn بفروش رفته است

به گزارش سایت سوپردیتا از شرکت نیلسن، 716000 نسخه رایانه‌ای از بازی Horizon Zero Dawn بصورت دیجیتالی بفروش رفته است، که شروع قوی برای پلتفرم پلی‌استیشن محسوب می‌شود. بگفته سایت سوپردیتا فروش این بازی در زمان لانچ به اندازه‎‌ی بازی The Witcher 3: Wild Hunt بزرگ بوده است.

طبق گفته سایت سوپردیتا ‌نسخه رایانه‌ای بازی Horizon Zero Dawn در 7 آگوست 2020 منتشر شد و فروش ماهانه‌ی آن 50 درصد بالاتر از نسخه‌ی رایانه‌ای بازی Death Stranding بوده است که در زمان انتشار خود در 14 جولای 447000 نسخه فروخته است.

سوپردیتا همچنین اشاره کرد که ‌فروش لانچ ماهانه نسخه رایانه‌ای بازی Horizon Zero Dawn بطور چشمگیری از بازی Assassin’s Creed Odyssey که در 5 اکتبر سال 2018 منتشر شده، بیشتر بوده است.

بعد از انتشار بازی Horizon Zero Dawn بر روی استیم و اپیک گیمز استور در ماه پیش، سونی اعلام کرد که آنها عناوین انحصاری بیشتری از پلی‌استیشن را برای افزایش سود شرکت بر روی رایانه‌های شخصی عرضه خواهند کرد.

شایان ذکر است که بازی Horizon Zero Dawn در حالی به این رقم از فروش دست یافته که پورت آن در زمان لانچ دارای مشکلات زیادی بوده است، البته استودیوی گوریلا با انتشار پچ‎‌های متعدد تا کنون موارد زیادی از این مشکلات را رفع کرده است.

خروج از نسخه موبایل