حجم بازی Horizon Forbidden West بر روی PS5 مشخص شد

یک کاربر توییتر با نام PlayStation Game Size که به استخراج اطلاعات از شبکه‌ی PlayStation و انتشار آنها مشهور است، اطلاعاتی از بازی Horizon Forbidden West به دست آورده که حجم بازی روی کنسول PlayStation 5 را مشخص می‌کند.
به نظر می‌رسد که بازی بعدی شرکت Guerrilla Games حجم عظیمی را اشغال می‌کند و حجم نسخه‌ی ایالات متحده 85.913 گیگابایت و نسخه‌ی اروپا 96.350 گیگابایت بدون احتساب آپدیت روز عرضه است.

احتمالا این سوال برایتان پیش آمده که چرا نسخه‌ی ریجن اروپا دارای حجم بیشتری نسبت به دیگر مناطق است؟ به این علت که نسخه‌ی اروپایی بازی‌ها به دلیل بومی سازی فایل‌ها و پشتیبانی از زبان‌های مختلف کشورهای اروپایی، دارای حجم بیشتری نسبت به دیگر نسخه‌ها هستند.
البته طبق گفته‌ی PlayStation Game Size  که این اطلاعات را فاش کرده،  حجم بازی‌ها ممکن است روی شبکه‌ی اطلاعاتی پلی استیشن اختلافی بین 10 تا 20 گیگابایت بیشتر از نسخه‌ای که روی کنسول های خانگی عرضه می‌شود داشته باشند، اما در هر صورت حجم بازی Horizon Forbidden West قطعا بیشتر از 70 گیگابایت خواهد بود و اطلاعاتی از آپدیت روز عرضه در دسترس نیست. بنابراین اگر ترجیح می‌دهید بازی های خود را به صورت دیجیتالی تهیه کنید، وقت آن است که به خرید یک SSD اکسترنال فکر کنید. در ضمن این کاربر هیچ اطلاعاتی درباره‌ی حجم بازی روی کنسول PlayStation 4 منتشر نکرده و اطلاعاتی در این زمینه در دسترس نیست.
بازی Horizon Forbidden West در 18 فوریه برای کنسول های نسل هشتم و نهم Sony منتشر می‌شود، اما اگر بازی را پیش خرید کرده باشید می‌توانید از 11 فوریه شروع به دانلود نسخه‌ی اولیه بکنید تا در روز عرضه با خیال راحت بازی را اجرا کنید.

خروج از نسخه موبایل