بازی Horizon 2: Forbidden West در سال 2021 عرضه می‌شود

استودیو Guerrilla Games اخیرا اعلام کرده که تاریخ عرضه بازی Horizon 2: Forbidden West در سال آینده یعنی 2021 خواهد بود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی Horizon 2: Forbidden West

به‌تازگی ویدئوی جدیدی در صفحه رسمی پلی استیشن منتشر شده که در آن آقای Mathijs de Jonge (کارگردان بازی) توضیحاتی را درباره این عنوان ارائه می‌دهد. به‌گفته او، هدف‌گذاری استودیو گوریلا گیمز برای عرضه Horizon 2: Forbidden West سال 2021 است. آقای Mathijs de Jonge عنوان کرد که تیم سازنده در طی این سال‌ها سخت مشغول کار بر روی این بازی بوده و سازندگان قصد دارند دنباله باارزشی را برای Horizon Zero Dawn خلق کنند.

دنباله این بازی مورد انتظار در جریان رویداد اخیر پلی استیشن 5 معرفی شد. فوربیدن وست بازیکنان را دوباره در نقش قهرمان اصلی نسخه اول یعنی Aloy قرار می‌دهد. به‌لطف قدرت SSD، سازندگان می‌توانند با لودینگ‌های سریع‌تر از همیشه بازیکنان را در جهان بازی غوطه‌ور سازند. همچنین یکی از ویژگی‌های جالب اضافه شده در نسخه دوم، امکان کاوش در اعماق دریا است.

این بازی مورد انتظار در سال 2021 و به‌طور انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی Horizon 2: Forbidden West را از بازی سنتر مشاهده کنید.

خروج از نسخه موبایل