ساخت یک بازی ترسناک جدید با همکاری Hideo Kojima و Junji Ito [بروزرسانی شد]

بروزرسانی: آقای Junji Ito ضمن عذرخواهی از کوجیما و طرفداران، عنوان کرد هیچ توافق رسمی بین او کوجیما پروداکشنز شکل نگرفته‌است. به‌نظر می‌رسد گفت و گوی این دو در یک مهمانی صورت گرفته و بیشتر از اینکه یک توافق رسمی باشد، شبیه به یک پیشنهاد دوستانه بوده‌است.

خبر اصلی: طبق صحبت‌های تازه‌ای که آقای Junji Ito در مصاحبه خود داشته، کارگردان شناخته‌شده صنعت بازی‌های ویدئویی یعنی Hideo Kojima از او دعوت کرده تا با همکاری هم بر روی یک بازی ترسناک کار کنند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

Junji Ito و Hideo Kojima

هیدئو کوجیما پیش‌تر نیز بارها به ساخت عنوان جدیدی در سبک ترسناک اشاره کرده بود. به گفته جونجی ایتو، به‌نظر می‌رسد او نیز به همراه استودیو Kojima Productions در این پروژه دخیل باشد. هنگامی که در جریان رویداد Comic-Con 2020 در خصوص کار کردن او بر روی بازی‌های ویدئویی سوال شد، ایتو پاسخ داد:

“من هیدئو کوجیمای کارگردان را می‌شناسم. ما باهم گفت و گویی را در خصوص ساخت یک بازی ترسناک داشته‌ایم. همچنین او از من دعوت کرد تا بر روی این بازی کار کنم، اما هنوز جزئیات بیشتری در مورد این موضوع وجود ندارد.”

جونجی ایتو که یک طراح مانگای سرشناس در ژاپن به‌شمار می‌رود، ابتدا قرار بود که یکی از کانسپت آرتیست‌های پروژه کنسل شده Silent Hills باشد. اما قبل از اینکه این همکاری با Hideo Kojima شکل بگیرد، شرکت Konami پروژه مذکور را کنسل کرد. حال بعد از حدود نیم دهه، مجددا شایعاتی در خصوص ساخت نسخه جدیدی از این سری در فضای مجازی پخش شده‌است.

با اینکه کونامی شایعات اخیر را تکذیب نمود، اما این شرکت ژاپنی عنوان کرد که هنوز تمام درها را بر روی این سری محبوب نبسته و ممکن است روزی شاهد بازگشت سایلنت هیل باشیم.

خروج از نسخه موبایل