بازی Project: Mara عنوان جدید Ninja Theory

بازی Project: Mara

استودیوی Ninja Theory، سازنده عناوین Hellblade: Senua’s Sacrifice، Heavenly Sword و DmC: Devil May Cry اعلام کرده کار بر روی بازی جدیدی به نام Project: Mara را آغاز کرده است.

در یک اعلان خبری، Ninja Theory گفت:

بازی Project: Mara یک نمود واقعی و معقول از هراس روانی خواهد بود، بر اساس تحقیق و پژوهش عمیق و تجربه های واقعی در زندگی افراد، هدف این است که وحشت های روحی را به دقیق ترین و واقع گرایانه ترین روش ممکن، بازآفرینی کنیم. بازی Project: Mara یک عنوان آزمایشی خواهد بود، و نمایش از چیزی که ممکن است روش (medium) جدیدی در داستان گویی باشد.

به نظر می رسد Project: Mara به منبع هایی که بر بازی Hellblade تاثیر گذار بود، رجوع می کند، که بر اساس تحقیات گسترده در موضوع جنون بود. همچنین مشخص نیست که عنوان “پراجک مارا” عنوان خود بازی خواهد بود یا این که یک اسم رمز (codename) برای این عنوان جدید است.

علاوه بر بازی پراجکت مارا، استودیو ی Ninja Theory در حال کار بر روی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 است، یک بازی دیگر که احتمالا به موضوع ضربه روحی می پردازد. این استودیو جزوی از Xbox Game Studios است، پس این بازی به شکل یک عنوان فرست پارتی و انحصاری برای کنسول Xbox و PC عرضه خواهد شد. این عنوان هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

خروج از نسخه موبایل