انحصاری بودن عنوان Hellblade 2: Senua’s Saga برای پلتفرم‌های شرکت مایکروسافت تایید شد

به‌تازگی بصورت رسمی اعلام شده است که بازی جدید استودیوی «نینجا تئوری» (Ninja Theory) یعنی عنوان Hellblade 2: Senua’s Saga در انحصار کنسول Xbox Series X و کامپیوتر (PC) خواهد بود و سال آینده در زمان نامشخصی برای این دو پلتفرم عرضه خواهد شد.

با توجه به خریداری شدن استودیوی «نینجا تئوری» توسط شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) ، تا حدودی دور از انتظار هم نبود که عنوان Hellblade 2: Senua’s Saga در انحصار پلتفرم‌های شرکت «مایکروسافت» قرار بگیرد؛ اما اکنون این موضوع بصورت رسمی از سوی این شرکت تایید شده است.

نسخۀ دوم این بازی ، دنباله‌ای بر نسخۀ اول است. از این عنوان چند هفته پیش در مراسم  سالیانهٔ The Game Awards 2019 با یک تریلر سینمایی رونمایی شد و بخشی از ویترین شرکت «مایکروسافت» در این مراسم  بود. تا به این‌جای کار تاریخ عرضۀ مشخصی برای عنوان Hellblade 2: Senua’s Saga اعلام نشده است ولی این را می‌دانیم که کنسول Xbox Series X در تعطیلات سال 2020 روانۀ بازار خواهد شد و این عنوان نیز بعنوان اولین بازی انحصاری این کنسول معرفی شده است. بنابراین به احتمال زیاد این بازی همزمان با عرضۀ کنسول Xbox Series X منتشر خواهد شد.

بازی Hellblade 2: Senua’s Saga داستان زنی را روایت می‌کند که از مشکلات روانی رنج می‌برد و در مسیر رسیدن به هدفش که بازگشت معشوقه‌اش از دنیای مردگان است ، باید با بیماری روانی خود و آسیب‌های ناشی از آن نیز دست‌و‌پنجه نرم کند. استودیوی «نینجا تئوری» در ساخت عنوان مذکور با بهره بردن از متخصصان حرفه‌ای ، بصورت کاملا روانشناسی شده به موضوع پرداخته است تا در شکل‌گیری شخصیت اصلی بازی و دنیای آن بصورت دقیق عمل کرده و عنوان بی‌نقصی را روانۀ بازار کند.

خروج از نسخه موبایل