آمار جدیدی از فروش بازی It Takes Two اعلام شد

طبق اعلام استودیوی هیزلایت، فروش بازی It Takes Two از مرز 7 میلیون نسخه عبور کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

به دنبال عرضه در سال 2021، بازی It Takes Two بابت گیم‌پلی خلاقانه و طراحی هنری عالی خود مورد ستایش طرفداران و رسانه‌های مختلف قرار گرفت. این اثر پلتفرمر کواپ در فصل جوایز نیز شگفتی‌ساز شد و حتی توانست جایزه بهترین بازی سال را در مراسم‌هایی مانند The Game Awards و D.I.C.E از آن خود کند. اکنون استودیوی Hazelight آخرین آمار از فروش ساخته خود را به اشتراک گذاشته و بازتاب این تعریف و تمجیدها در عملکرد تجاری بازی نیز به‌راحتی قابل مشاهده است .

طبق توئیتی که اخیرا حساب رسمی استودیوی هیزلایت آن را منتشر کرده، بازی It Takes Two تاکنون بیش از 7 میلیون نسخه فروخته است. در فوریه سال 2022 (حدود پنج ماه پیش)، سازندگان از فروش 5 میلیون نسخه‌ای بازی خبر داده بودند و بدین ترتیب، It Takes Two موفق شده تا طی پنج ماه اخیر 2 میلیون نسخه دیگر بفروشد. دست‌یابی به چنین اعداد و ارقامی واقعا تحسین‌برانگیز است؛ به‌خصوص با توجه به اینکه It Takes Two توسط استودیوی مستقلی توسعه یافته که کمتر از ده سال از تأسیس آن می‌گذرد و تنها سابقه ساخت یک بازی دیگر، یعنی A Way Out را در کارنامه خود دارد.

این عنوان در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی، پلی استیش 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس و همچنین سرویس Xbox Game Pass Ultimate در دسترس است. در پایان می‌توانید برای اطلاعات بیشتر، بررسی بازی It Takes Two را از بازی‌سنتر مطالعه کنید.

خروج از نسخه موبایل