گیم انجین جدید Halo Infinite زیربنای Halo های آینده را پایه گذاری می کند

در شرکت 343Industries (سازنده سری Halo) چیزی بیش از یک بازی ساخته شد، آنها همچنین یک موتور بازی سازی جدید ساختند به نام Slipspace.

آقای فرانک اوکانر [Frank O’Connor]، کارگردان فرانچایز Halo در یک ویدیو گفت که انجین Slipspace برای توسعه بازی های “نسل بعدی” طراحی شده است و همچنین کار با این نوع نرم افزار را آسان تر می کند.

ما بایستی یک انجین می ساختیم که برای توسعه بازی های نسل بعدی قدرتمند تر باشد، ولی همچنین چالاک تر، تا هنرمند ها و مهندس ها بتوانند آسان تر و سریع تر، کارهای تکراری را انجام دهند. این زیربنای فنی بسیار حیاتی است تا پلتفرمی بسازیم برای آینده بازی Halo.

دیوید برجر [David Berger] کرگردان مهندس [engineering director] در این ویدیو گفت که انجین Slipspace به تیم 343 اجازه انجام کارهایی را می دهد که با ابزار بازی سازی قبلی ممکن نبود

باید ابزاری را بسازیم که به ما اجازه ساخت ویژگی های جدید را (در بازی) می دهد، که اجازه ساخت ویژگی های جدیدی را می دهد که قبلا درباره آن فکر نمی شد. باید به سازنده ها [content-creators] فرصت بدهید تا خارج از این دغدغه ها (در مورد ابزار مورد نیاز برای ساخت بازی) فکر کنند.

کارگردان مولتی پلیر [multiplayer director] آقای تام فرنچ [Tom French] گفت که یکی از مزیت های انجین Slipspace این است که به تیم این اجازه را می دهد تا چیز های جدید را، سریع تر از قبل امتحان کنند.

طراحان برای حل یک مشکل انگیزه بیشتری دارند، و نمونه اولیه [prototype] چیزی را سریع تر از هر زمان دیگری می سازند.

بازی Halo Infinite یکی از عناوین لانچ کنسول Xbox Series X است که همچنین بر روی نسخه معمولی Xbox One و پلتفرم PC اجرا خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل