مایکروسافت: بازی Halo Infinite هنوز یک پروژه در حال ساخت است

به گفته‌ی آرِن گرینبرک مدیر کلی بازریابی شرکت مایکروسافت تریلری که دیروز از بازی Halo Infinite در رویداد اینترنتی   Xbox Games Showcase  پخش شد نسخه نهایی این بازی نیست و این عنوان هنوز یک پروژه‌ی در حال ساخت است.  آرن گرینبرگ در مصاحبه‌ای که با سایت Inside Gaming انجام داد و دلیل پایین بودن جلوه‌های گرافیکی بازی را که موجب نارضایتی بخشی از طرفداران بازی شد  اینطور بیان کرد:

ما در اواسط بیماری جهانگیر هستیم، و فعلاً در ماه جولای به سر می‌بریم تا تعطیلات زمان زیاد باقی مانده و کاری که شما شاهد آن هستید یک بازی در حال ساخت است. احتمالاً شما استریم این بازی را با وضوح 1080p تماشا کرده‌اید و ما یک استریم دلخواه با وضوح 4K60 از این بازی ارائه داده‌ایم، پس جواب من این است، برگردید و بازی را با وضوح 4K60 تماشا کنید. ما این کار را آگاهانه انجام داد‌ه‌ایم. نشان دادن قدرت کامل و عمق گرافیک کنسول ایکس‌باکس سری ایکس در طول یک استریم امری بسیار دشوار است.

این بازی یک پروژه‌ی در حال ساخت است و چیزی که شما امروز می‌بینید  –  با چیزی که در آینده خواهید دید تفاوت دارد-  و من این حرف را از این جهت می‌گویم که ما روند ساخت بازی را هر هفته چک می‌کنیم و تیم سازنده‌ی بازی هفته به هفته در حال پیشرفت هستند پس از این زمان تا تعطیلات، بازی بهتر و بهتر خواهد شد.

طرفداران بازی Halo شاید از شنیدن این خبر خوشحال شوند اما این سوال همچنان باقی می‌ماند که چه عواملی باعث شد مایکروسافت و استویدوی 343i نتوانند نسخه‌ای کامل‌تر و بهتر برای نمایش از محبوب‌ترین فرنچایز خود آماده کنند، زیرا که کیفیت گرافیک فعلی بازی هنوز با سطح کیفیت نسل جدیدی که سخت افزارها قادر به اجرای آن می‌باشند بسیار فاصله دارد و این در حالی است که سطح انتظارات از این بازی به شدت بالاست. همچنین به گفته‌ی استودیوی 343i تریلر دموی بازی Halo Infinite از نسخه پلتفرم رایانه‌ی شخصی ضبط شده است.

خروج از نسخه موبایل